DaMonsta Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2005 Eli olen alottamassa/opettelemassa rakentamaan lasikuidusta kaikkea kivaa... Ensin pari subbariboksia ja sitten olis tarkotus väsätä vähän tarkempaa hommaa jo... Joten kyselisin vähän apuja aloituksen kanssa... Esim että miten tehdään lasikuitua varten muotti? Siis sellaisesta esineestä jonka voi autosta irroittaa... Miten paljon lasikuitu kestää painetta/painoa jos on Xmm paksua? Onko jollain jotain muita hyviä neuvoja mitä kannattaa ottaa huomioon kun tekee lasikuidusta kaikkea... Subbarimuotin teossa kannattaa ilmeisemmin tehdä muodot paikallaan kun suojaa pinnat muovilla tai vastaavalla... ja sitten vahvistaa...
TJT Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2005 Jo olemassa olevasta osasta voidaan tehdä muotti vaikka kipsiin upottamalla ja väliin joku muottivaha. Voi myös varautua että alkuperäinen osa kaipaa ehostuksen muotin teon jälkeen. Voit myös päällystää osan ensin muovikelmulla ja sitten alumiinifoliolla (saumat teipillä) ja laminoida siihen päälle pari kerrosta mattoa niin saat muotin. Polyuretaanivaahdolla voi myös tehdä muotteja. Hyvä muotoilla veitsillä, viiloilla yms.
DaMonsta Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2005 Jees Tarkoitus olisi väsätä uusi takaspoileri jossain vaiheessa kun taidot ovat vähän parantuneet... Vanhan pohjalta ihan vaan ja sit jotain pientä lisää niin että näkee että se on erilainen...
str1 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2005 Itellä oli kanssa mielessä, jos etuspoikan väsäilis kun vähän "kaulattomalta" näyttää tuo meikeläisen malli Polyuretaanista on helppo muotoilla kyllä, mutta pitäisi se päällystää jollain koska se sulaa lasikuitumössön alla. Folio on yksi vaihtoehto, mutta se taas tuppaa repeilemään. Olisikos jollain vähän vinkkejä mikä olisi hyvä päällystyskeino? Niin ja jos jollain olisi valmis muotti tai spoileri takataskussa niin ei tarttisi keksiä pyörää uudestaan , ottakaa yhteyttä jos näin on
mikke Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2005 spoileria ei oo mut tommonen parhaatpäivänsä nähny nokkapala on jos aihiota kaipaat
Heikki Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2005 Tuohan on se paras ja hienoin nokka camaroon
Hietala81 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Mie aattelin kans kokeilla josko osaisin tehdä kuidusta subi kotelon ponuun. 2Kpl 12" elementtejä pitää mahtua 4genis ei ole oikein muuta joutilasta paikkaa ku se hattuhylly ja siihen joutuu aika matalan kotelon tekee Targa palojen paikat tahdon silti säilyttää
Senior Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2005 Mie aattelin kans kokeilla josko osaisin tehdä kuidusta subi kotelon ponuun. 2Kpl 12" elementtejä pitää mahtua 4genis ei ole oikein muuta joutilasta paikkaa ku se hattuhylly ja siihen joutuu aika matalan kotelon tekee Targa palojen paikat tahdon silti säilyttää No on joutilas paikka. Jahka saan uuden kameran, otan kuvia....
Soppa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Eikös mahdu varapyöräkoteloon tai muualle takakontin sivumuovien alle?
Nupa Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 4geniin saa 10" subbarin kuskin puolelle sivuun. Eli vastapäätä vararengasta. Sitä saa ihan valmiita kotelo-subbariyhdistelmiäki, vaikkapa ebaystä. Sinne aattelin oman laittaa, jos tohon ikinä sellasta tulee.
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 4geniin saa 10" subbarin kuskin puolelle sivuun. Eli vastapäätä vararengasta. Sitä saa ihan valmiita kotelo-subbariyhdistelmiäki, vaikkapa ebaystä. Sinne aattelin oman laittaa, jos tohon ikinä sellasta tulee. No sellanen ois ihan kiva, vaan pitää kaksi 12" strokeria saada mahtumaan, eli teen sen matalan kotelon siihen hattuhyllylle.
DaMonsta Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Onko sulla jo valmiiks elementit, että saat mitattua sen kotelon sisäkorkeuden oikeaksi? taitaa nimittäin ne 12" strokereiden magneetit tulla aika paljon "sisäänpäin" koteloon... Joten tuskin niistä saa hirveän matalia koteloita...
Guest iroc Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 No sellanen ois ihan kiva, vaan pitää kaksi 12" strokeria saada mahtumaan, eli teen sen matalan kotelon siihen hattuhyllylle. Ja kannattaisi sitten miettiä kaksi kertaa mitä tekee!!! Onko sulla harmainta aavistustakaan, paljon tuon kahden 12 tuumaisen elementin, kotelon litratilavuus mahtais olla? Voi olla että loppuu tila kesken? Jos oikeasti haluat ne suppaset soimaan, eikä vaan näytille, niin yksi tai maksimissaan kaksi kymppituumaista elementtiä. Omassa ruhonkuljetuskopperrossa, tosin 3 gen, kiinni kaksi kymppituumaista optimitilavuudella lasketussa kopassa, eikä tarvitse takaikkunasta paljoa ulos kuikuilla.
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 No sellanen ois ihan kiva, vaan pitää kaksi 12" strokeria saada mahtumaan, eli teen sen matalan kotelon siihen hattuhyllylle. joo, jospa siirtyisit sinne japskiautojen luvattuu maailmaan samantien et oikeasti taida edes tietää miten stroker soi? speksiä: Mounting Diameter 13.125" (333.4 mm) Mounting Depth 8" (203.2 mm) weight: 33 lbs. (14.97 kg) Meinaat lisätä jo nuhapumppuun autoosi joku 50kg poppivehkeitä?
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Ja kannattaisi sitten miettiä kaksi kertaa mitä tekee!!! Onko sulla harmainta aavistustakaan, paljon tuon kahden 12 tuumaisen elementin, kotelon litratilavuus mahtais olla? Voi olla että loppuu tila kesken? Jos oikeasti haluat ne suppaset soimaan, eikä vaan näytille, niin yksi tai maksimissaan kaksi kymppituumaista elementtiä. Omassa ruhonkuljetuskopperrossa, tosin 3 gen, kiinni kaksi kymppituumaista optimitilavuudella lasketussa kopassa, eikä tarvitse takaikkunasta paljoa ulos kuikuilla. Heh No sit täytyy takapenkit nakata veke et saa kunnon kotelot noille. Stroker tosin toimii melko hyvin pieneskin kotelos, ja jos tiukka paikka tulee ni laitan sit vaan yhden
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 joo, jospa siirtyisit sinne japskiautojen luvattuu maailmaan samantien et oikeasti taida edes tietää miten stroker soi? Että häh Mitä ne japsit tähän liittyy Kyllä mie subbareita olen ennenkin luukuttanu. -e- Pienen kotelon ainut haitta et ei mene kovin alas.. siis toisto.
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Että häh Mitä ne japsit tähän liittyy Kyllä mie subbareita olen ennenkin luukuttanu. -e- Pienen kotelon ainut haitta et ei mene kovin alas.. siis toisto. lähinnä siksi, että oot ensimmäisenä ostamassa subbaria kärryysi ja vielä ihan järjetöntä sellaista. Seuraavana alusiipi?
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 joo, jospa siirtyisit sinne japskiautojen luvattuu maailmaan samantien et oikeasti taida edes tietää miten stroker soi? speksiä: Mounting Diameter 13.125" (333.4 mm) Mounting Depth 8" (203.2 mm) weight: 33 lbs. (14.97 kg) Meinaat lisätä jo nuhapumppuun autoosi joku 50kg poppivehkeitä? No miksen lisäisi?? Ainahan nää popit voi siirtää sit seuraavaan autoon. Ex-Preludeenikin sain mahtumaan ihan hyvin pari pioneerin 12" imppiä. Kyl mie nuo cervin wegat jotenkin saan sopimaan
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 lähinnä siksi, että oot ensimmäisenä ostamassa subbaria kärryysi ja vielä ihan järjetöntä sellaista. Seuraavana alusiipi? Kai mun musan kuuntelu on ihan mun oma asia, ja tiedoks vaan et en kyl mitään alusiipee laita ku en niist pidä. Ei kai musa vehkeet jenkistä tee japsia.. Se mitä ostan on ihan mun oma asia.
Guest Ezzy Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Tee niikuin kaveri teki junnuna, että takapenkit vaan pois preludesta ja koko takapenkin tilan vievä kotelo sinne. Sillä oli 2x 15" CW vega-linea ja 133+dB. Taajuusvaste oli aivan anuksesta tietty, koska mitään muuta ei popeissa sitten ollutkaan, kuin vaffarit ja subit. ja kotelo oli tietenkin ihan vapaana siellä eli ei kiinni millään. Ihme ettei henki lähtenyt. siellä se sitten soitteli gabberia onnellisena ja taitaa olla about kuuro nykyään. ja tosiaan, ihan oma asiasi mitä ostat, kunhan toin pari pointtia esille...sorry hyökkäävä asenne, toi vaan kuulostaa mielipuoliselta.
Hietala81 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2005 No joo, en nyt kyl haluu mitään amis kärryä jossa pelkkä basso hakkaa.. on mulla alppinen erillissarjat tallessa entisestä kärrystä jne.. ja ei ne subit tule kovin kalliiks ku tietää keltä ostaa.... Vahvarikin löytyy jo -e- mielipuolista? no kyllä Vaan ekat popit mitä laiton ku kortin sain oli kaksi 15" phase linearia porukoiden mitsuun... kyllä painetta oli,vaan tahto pellit rämistä..ei hyvä
Mika Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Itse taas oon pähkäilllyt, että pitäisikö autoon soitin vai uusi putkisto peltisarjalla alle.. Uskoisin kuitenkin, että putkistosta lähtee kivempi ääni :P
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Itse taas oon pähkäilllyt, että pitäisikö autoon soitin vai uusi putkisto peltisarjalla alle.. Uskoisin kuitenkin, että putkistosta lähtee kivempi ääni :P Itse tuumasin samoin. edelin TES-satsit ja 3" rosteriputkisto
DaMonsta Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 3" rosteriputkisto Älä käy teettämässä Eurostainlessissa jos haluut ite hommata vaimentimet tai joudut ravintolaan omine pihveinesi...
Guest Ezzy Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2005 Älä käy teettämässä Eurostainlessissa jos haluut ite hommata vaimentimet tai joudut ravintolaan omine pihveinesi... SLP:n putkisto msk383:lta siirtyy mulle eli ei huolta moisesta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään