Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Helmikuuta, 2006 Meinasin hakee Motonetistä noita mutkia ja pätkiä jopa ne kestäis edes yhden kesän.
5,7 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2006 Nyt on ollu noi systeemit alla pari kuukautta, ajoa tosin tullu vaan joku 60km ku ei oo kerenny. Ei oo ollenkaan liian kovat äänet vaan sanoisin, että just sopivat Vievät sen pahimman terän ja paukkeen verrattuina pelkkiin peltisarjoihin ainakin tyhjäkäynnillä. Kunnon kierroksilla meteliä kyllä riittää Ja noita voi portaattomasti säätää tilanteen mukaan eikä ne ainakaan mun korvien kuullen vuoda kiinni ollessaan. mistä hommasit noi cutoutit ja mitä kustanti??
TJT Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2006 Tuolta tuli läpyskät ja hinta ~$300 + rahdit ja verot http://www.quicktimeperformance.com/ jos nyt tilaisin niin ottasin täältä http://www.dmhperformance.com/ecutout.htm
BlackZ Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2006 Itse aiheeseen en ota muuten kantaa mutta sellasen vinkin voin sanoa että älkee hyvät ihmiset ostako biilteemasta MITÄÄN. sellasta skeidaa ettei mitään rajaa : Juu samaa mieltä, ei ainakaan mun autoihin tule mutteriakaan Biltemalta, se laatu on nähty jo...
TJT Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Maaliskuuta, 2006 Juu samaa mieltä, ei ainakaan mun autoihin tule mutteriakaan Biltemalta, se laatu on nähty jo... Viime viikolla hain biliksestä pari kiillotuslaikkaa niin eiköhän se laikka pyöriny tyhjää sen akselin ympärillä. Sain kyllä viriteltyä ne toimiviksi ruuvipuristimessa. Työkalut taitaa olla kuitenkin ihan hyviä vaikkei mulla ole sieltä kuin pari adapteria räikkään. Katkasulaikkoja ei enää uskalla käyttää ku räjähtävät päin naamaa jos vähänkin varomattomasti leikkaa paksumpaa kamaa. Naamassa varmaan vieläkin pieniä biittejä ku toissa vuonna kaks pamahti päin naamaa. Suojalasit oli sentäs onneeks
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään