TAKKU Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Voiko lambdan johtoa jatkaa? Jännitteethän on suhteessa hyvin pieniä tuossa lambdan ulostulossa. Altistuuko häiriöille liikaa?
TAKKU Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kummallisesti pomppi arvot. Itse lambdan johtoa ei katkastu vaan jatkos tehtiin johtosarjaan juottamalla ja liimakutistesukalla. Tuolla väitetään ettei kannattas jatkaa.. http://www.innovatemotorsports.com/forums/archive/index.php/t-1300.html Tuolla sanotaan näin: The connection cable must not be soldered. It must only be crimped, clamped, or secured by screws. http://www.bosch-motorsport.de/en/sensoren/pdf/lambda_sensors/LSM_11.pdf
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Jos se johto ei ole mikään vastuspiuha niin mitenkä se sit vois vaikuttaa arvoihin.
Senior Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Voiko lambdan johtoa jatkaa? Jännitteethän on suhteessa hyvin pieniä tuossa lambdan ulostulossa. Altistuuko häiriöille liikaa? Voipa hyvinkin. Itse asiassa Edelbrock'in peltisarjojen mukana tuli jatkopiuha ; lambdan paikka kauempana alkuperäisiin sarjoihin verrattuna.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Voipa hyvinkin. Itse asiassa Edelbrock'in peltisarjojen mukana tuli jatkopiuha ; lambdan paikka kauempana alkuperäisiin sarjoihin verrattuna. Nii mutes tulikii kun siihen 3 koppaseen vaihettiin sarjat. Ei kyllä vaikuttanut arvoihin. Mutta se vaikutti kun tulpanvaihtaja tulpaa vääntäessään oli katkaissut lambdan.
Guest pile Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 jos ostat tarvikelambdan niin siinäkin on rutisteholkit mukana jatkamista varten... eli tuskin vaikuttaa mitään, paitsi jos täällä aletaan taas esittämään jotain fysiikan laskukaavoja miksi niitä johtoja ei pitäs jatkaa tyyliin imusarjan maalaus... juu ei sitä lampraa kannata maalata
Nupa Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Toukokuuta, 2005 Voipa hyvinkin. Itse asiassa Edelbrock'in peltisarjojen mukana tuli jatkopiuha ; lambdan paikka kauempana alkuperäisiin sarjoihin verrattuna. Mulle ei tullu. Kuskin puolelta piti ottaa johto kaikista kiinnikkeistään irti ja pingottaa urakalla - riitti juuri ja juuri.
Teac Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Pyysikö joku teoriaa aiheesta Vaikka signaali lambdalta onkin analoginen ei pieni johdon jatkaminen arvoihin juurikaan vaikuta. Itse asiassa ne jatkoskohdat vaikuttaa paljon enemmän eli hyvin tehdyssä jatkoksessa resistanssi (vastus) jää pieneksi ja sen ansiosta myöskin vaikutus labdan arvoihin jää pieneksi. Ja on veren kaivamista nenästä jos liitoksen päälle ei laita liimakutistesukkaa suojaksi.
Soppa Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Yhden selityksen kuulin sille, miksei saisi jatkaa: anturi ottaa vertailuhapen johdon kuorta pitkin ja juotoskohdat sulkevat ilman pääsyn anturille. En sitte tiedä kuinka totuudenperänen tämä selitys on.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Yhden selityksen kuulin sille, miksei saisi jatkaa: anturi ottaa vertailuhapen johdon kuorta pitkin ja juotoskohdat sulkevat ilman pääsyn anturille. En sitte tiedä kuinka totuudenperänen tämä selitys on.
T0ni Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Täytyy sanoa että ite oon jatkanu ja haarottanu tuon piuhan.. mitään eroa en oo huomannu. Hyvin käy ja kukkuu!
molopaa Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Yhden selityksen kuulin sille, miksei saisi jatkaa: anturi ottaa vertailuhapen johdon kuorta pitkin ja juotoskohdat sulkevat ilman pääsyn anturille. En sitte tiedä kuinka totuudenperänen tämä selitys on. Eikös se vertailuhappi oteta heti siitä lambdan päältä, siitä osasta mikä törröttää pakosarjojen ulkopuolella?
TAKKU Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Eikös se vertailuhappi oteta heti siitä lambdan päältä, siitä osasta mikä törröttää pakosarjojen ulkopuolella? Kyllä. Siksi lambdaa ei saa maalata tai vahata jne..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään