Jake Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 onko kukaan onnistunu tilaamaan tuolta mitään? Eivät ainakaan sähköpostia osaa käyttää elävät kai vielä fax-aikakaudessa.
-vellu Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Sivusto ei ainakaan vakuuta jos luotettavaa toimittajaa etsii
gtatpi Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kesällä tuli tilattua uudet kartiot, no problem. Hiukan itteäkin hirvitti, että minnekähän rahat meni. Sivustoltahan ei löytynyt edes missä maassa toimii. Kamat tulivat sitten Australiasta. Ei ne mullekkaan oikein hanakasti emaileihin vastailleet.
Danu Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2011 Laitoin mailia heille viime yönä. Vastauksen saaminen kesti vaan 7 tuntia. Olen tilaamassa heiltä complete overhaul kittin viikon tai parin päästä.
GTATL Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2011 Prkle taytyy sitten laittaa uudestaa niille postia kun vastausta ei ole kuulunut
Jake Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2012 Mulle eivät vastanneet mihinkään sähköpostiin. Parin viikon päästä kyselin tilauksen perään - ei vastausta kolmeen viestiin. Sitten valitin myyjästä Paypalliin, jollon vastas heti seuraavana päivänä. Katotaan nyt tuleeko paketti koskaan tänne asti.
Jake Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2012 paypallvalituksen jälkeen ei oo kuulu taas mitään kun olen mailaillu että missä mennään, eikä pakettia näy eikä kuulu m-
BadassZ28 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2012 paypallvalituksen jälkeen ei oo kuulu taas mitään kun olen mailaillu että missä mennään, eikä pakettia näy eikä kuulu m- Onko sun paketti kummiski lentorahtina tulossa? Kattelin niiden sivuja ja siä lukee näin: "Most items are sent via air mail with delivery in 6-10 days. Due to weight the bearing kit, carriers, and complete overhaul kit are sent via sea mail. Please email if you required these heavier items sent via air express." Eli painavammat vermeet laitetaan automaattisesti merirahdilla ja erikseen vaadittaessa laittavat ne lentorahtina.
Danu Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2012 Ja jos se merirahtina Australiasta tulee niin se kestää varmaan pari kuukautta
Jake Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Firma on vissiin jenkeissä kun se kyseli että onko mulla US-osotetta siinä Paypal-vastauksessaan. Aiko laskuttaa tarvittaessa lisäkuluja matkakuluista, eikä sitäkään ole tullut mailiin, eikä edelleenkään minkäänlaista vastausta erinäisiin sähköposteihin. Alkaa vaikuttaa jo aika kusetukselta. Paypalliinkaan ei voi enää mun käsittääkseni valittaa samasta tapahtumasta useampaan kertaan.
Trans Am 350tpi Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Rahastavan sorttiset sivut nuo ainakin on, ku valittee osan mitä tsiikais, niin rupee heti tarjoomaan PayPalin laskua
Jake Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 kyllä se 9bolt.com Ausseissa on , Melbournessa. Pääasia että sain lopulta vastauksen ja homma jatkuu.
-vellu Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2012 Olen tilannut täältä: http://www.justdifferentials.com/ pariin otteeseen tavaraa, mutta lieneekö siitä tähän mitään hyötyä kenellekään
Jake Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2012 ainoa paikka josta saa 4.11 välitystä borgin perään on tuo 9bolt.com - tai ainakaan minä en ole muualta löytänyt.
Danu Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Jaahas voi olla ettei tulee tillattuakaan mitään osia Ei ole nimittäin tullut mitään vastausta sen jälkeen kun kyselin lentorahdin hinnasta Suomeen.
Jake Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Jaahas voi olla ettei tulee tillattuakaan mitään osia Ei ole nimittäin tullut mitään vastausta sen jälkeen kun kyselin lentorahdin hinnasta Suomeen. Mulle selvitti että noin 183 au$ lentoposti ja 83 au$ meriposti. Tietäskö kukaan konttifirmoja Melbourne - Suomi.. Palautti kuitenkin rahat jo kun kaupanteko kesti niin pitkään. Sähköpostiin vastaaminen on vaan hidasta tolla puljulla
Nova Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Mulle selvitti että noin 183 au$ lentoposti ja 83 au$ meriposti. Tietäskö kukaan konttifirmoja Melbourne - Suomi.. Palautti kuitenkin rahat jo kun kaupanteko kesti niin pitkään. Sähköpostiin vastaaminen on vaan hidasta tolla puljulla Mitäs jos Pauli kysyis mitä tommonen maksaa lähettää Suomeen postilla? Yleensä noi firmat ottaa hyvät katteet välistä. Eli Jake tilaa osat Paulin osoitteeseen josta Pauli itse lähettää ne Suomeen?
Jake Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Mitäs jos Pauli kysyis mitä tommonen maksaa lähettää Suomeen postilla? Yleensä noi firmat ottaa hyvät katteet välistä. Eli Jake tilaa osat Paulin osoitteeseen josta Pauli itse lähettää ne Suomeen? niin, no 50$ 9boltilla on shipping&handling, joka kai menee vähintään joka tapauksessa ja nuo aikasemmat hinnat oli Aussipostin hinnat jotka on samat Paulin tai 9boltin lähettämänä.
balez Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2012 tossa kun katoin niin.. toi rahdin hinta on sama 20kgasti.. joten jos vaikka sina ja danu otatte valitykset niin voitte jakaa kulut ja se pudottaa hintaa vahan.. ja tosiaan hinta ihan sama mulle kuin mita sanovat 9bolt.comista.. auspost.com.au
Danu Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 20kg max paino, mutta on kyllä eri hintaa jos lähettää 2kg paketti air mailina 83,70$ kuin 16kg paketti air mailina 391,30$ Ihan sikakallista toi ausposti mun mielestä. Täytyy nyt menna tallin tarkistamaan mitä ne osat oikeen painaa.
Jake Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 20kg max paino, mutta on kyllä eri hintaa jos lähettää 2kg paketti air mailina 83,70$ kuin 16kg paketti air mailina 391,30$ Ihan sikakallista toi ausposti mun mielestä. Täytyy nyt menna tallin tarkistamaan mitä ne osat oikeen painaa. jaetaan kulut jos sulla on kans tilattavaa. Mun osat painaa 6.5-7 kg 9boltin mukaan.
balez Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 joo isoa eroa ei tule hinnoille..pieni saasto.. Tanaan laitettiin saksaan 600gramman kuori ja se olis ollu lentona 30aus ja meritse 16..laitoin meritse
Nova Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2012 joo isoa eroa ei tule hinnoille..pieni saasto.. Tanaan laitettiin saksaan 600gramman kuori ja se olis ollu lentona 30aus ja meritse 16..laitoin meritse Ompa kallista. Yleensä kun firmat rokottaa aivan härkisti kuluja välistä varsinkin Jenkeissä.
z 28 jari Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Toi aussipostin kalleuskin on suhteellista.Parivuottasitten yhdellä eurolla sai pari aussitaalaa.Nyt taitaa suhde olla jossain 1.2 ja 1.3 välillä.
balez Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2012 Toi aussipostin kalleuskin on suhteellista.Parivuottasitten yhdellä eurolla sai pari aussitaalaa.Nyt taitaa suhde olla jossain 1.2 ja 1.3 välillä. jep..vuos sitten oli melkein 2 kurssi..toista on nyt. Siks persaukista hirvittaa taalla ja naiden palkat tuntuu kovilta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään