Ilku Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Missä sijaitsee lämpötila-anturi, joka kertoo Haltechille moottorin todellisen lämpötilan? Mulla se näyttää nyt 88 astetta jo kylmänä ja 92 astetta kuumana, eli ei ole kunnossa ja en saa näinollen autoani käymään kylmänä. Kojetaulussa olevalle mittarille menevä lämpötila-anturihan on eri ja sehän sijaitsee 1. ja 3. pytyn välissä kannessa... se on kunnossa.
TAKKU Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Löytyy koneen päädystä, baseplatesta läppärungon alapuolelta
Ilku Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2005 jep. löysin sen anturin ja mietin, että kumpi se on kahdesta anturista (kaksi anturia siis aivan vierekkäin). Irrotin johdon ja Haltech näytti -40 C-astetta...=) Sehän oli vain hapettunut johdosta. CRC:tä ja taas toimii! Mikähän se toinen anturi siinä aivan vieressä on? Onko se lisärikastustunnistin, kun siinä oli sellainen samanlainen liitin?
Guest camu88 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Taitaapi olla IAC eli tyhjäkäyntiä säätelevä servo/askelmoottori.
TAKKU Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Olen kyllä nähnyt kahdella anturilla, mutta en tiedä miksi siellä on kaksi. IAC on aivan erinäköinen ja sehän on itse läppärungossa.
Senior Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Jep, kaksi siellä on, jos mallia -88 ( tai -87 ). Toisen tarkoitusta en tiedä, lienee joku kontrolli flektille tai kylmäkäynnistykselle.
xaekx Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Toinen anturi on kylmäkäynnistyssuuttimen ohjausanturi.
Ilku Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Toinen anturi on kylmäkäynnistyssuuttimen ohjausanturi. Aivan oikein, näin on. Se on tosiaan kylmäkäynnistyssuutinta ohjaava anturi (nyt se ei ole enää toiminnassa Haltechin kanssa, eli tulppasin koko linjan). Mulla kun on '87 jossa on antureita hieman enemmän, kuin '88 tai '89. ja Seppo: kyllä mä vielä IAC:n erotan. '87 on paras!
Guest pile Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 se vanhanmallin tpi hässäkkä tarvii sen kylmäkäyntisuutinta varten eli ilkukin voi tuon poistaa ei haltech sitä tarvi
Guest camu88 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2005 Mulla kun on '87 jossa on antureita hieman enemmän, kuin '88 tai '89. ja Seppo: kyllä mä vielä IAC:n erotan. '87 on paras! Jeps......
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään