Jäsen F Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2011 Nyt on Goodyear G2 kesärenkaat ajettu kankaille asti. Soittelin kylän rengasliikkeet läpi, mutta kellään ei ollut jäänyt kesäkumeja nurkkiin lojumaan. Yhdeltä toimittajalta löytyisi Marangoni Versot vanteille laitettuna hintaan 420 €. Katselin saksalaiselta sivustolta muutamien käyttäjien kokemuksia kyseisistä kumeista, eivät ilmeisesti ihan huonot ole, muutama jopa kehui. Onko kellään kokemuksia näistä renkaista?
F350 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2011 Mulla hajos keväällä kudokset Marangonista, en suosittele. Tarkista ainakin koska tehty.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään