Jump to content

Mitä öljyä manuaaliin?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kysytään nyt täälläkin,jos tietäjiä löytyisi.Laatikko super t-10 varustettuna libertyn pro-shift muutossarjalla(ei synkroja)ja keppinä hurstin vertigal-gate.Tähän mennessä ehdotettu tomaattiöljyä(nopeus),synteettistä ja perinteistä laatikkoöljyä.Kokemuksia ja ehdotuksia?Kuinka toi tomaattimehu toimii manuaalissa,vaihdot välillä ilman kytkintä ylöspäin.

Kirjoitettu

Omassa T5:ssä automaattilootan öljyt. No problem toistaiseksi....

Kirjoitettu

Enpä sen enempää. Ei tuo tunnu kirskuvan eikä rouskuvan... ;)

Kirjoitettu

Äläs kaada vielä tomaatti-öljyjä manuaaliin. Kaivan sulle speksit mitä minulla omassani. Näissä oli API luokituksissa merkitystä synkrojen kestävyydelle. Palaan asiaan vielä illan aikana.

Kirjoitettu

Mutta kun ei ole niitä synkroja,on ne libertyn suorakytkentäjutut ja olihan saabeissakin punaista mehua laatikossa.Mullakin on kyllä noi muncien/t-10:n tehdassuositukset,mutta toi sekasikiö on aika kaukana gm:n orkkis laatikosta.Kisaäijillä kuulemma on tuota atf:ää laatikoissaan mutta onko kadulla haittaa(kuumeneeko,voitelee huonosti tms.).

Kirjoitettu

mulla oli ainaki siin edellisessä 89 camarossa manuaalilaatikko ja siihen vaihdettiin automaatti öljyt tai lisättiin :)

Kirjoitettu

aikas monissa lootissa pitää käyttää automaattiölkää.

kaveri joskus laittoi 200d mersuun vm.83 normaalit laatikkoöljyt ja lähti sen jälkeen ajamaan hyvinkäälle (noin 250 km)niin laatikosta meni laakerit (alkoi pitämään ääntä)asiaa selvitetyään hän sai tietää että mersuun aina laitetaan automatic ölkää lootaan.

Kirjoitettu

Mulla on 2005 vuoden tremec TKO:n suositeltiin ATF dekstron 3. On synkronoitu Toinen vaihtoehto oli joku GM:n täyssynteettinen öljy. Nimeä sille litkulle en muista. Mutta voin huomenna katsella kun hallille pääsen mitä siinä ohjeissa lukee.

Kirjoitettu

Varmaan voin sitten huoletta heittää ATF:t sisään,on fiksun näköinen laatikko toi sun tremec.

Kirjoitettu

GM:n synteettinen 28 euroo/litra. Kävin kyselemässä samaan ongelmaan ratkaisua.Taidan itsekin kokeilla ATF öljyä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...