Jump to content

2nd gen henkilömäärä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuossa minun -81 Camarossa on rekisteriotteen mukaan vain kaksi paikkaa vaikka on takapenkki paikoillaan ja vyötkin löytyy. Myös vanhoissa rekisteriotteissa sama eli ei ole tiedot menneet uudistuksessa väärin.

Onko näin kaikissa toisen sukupolven f-bodyissä? Saako muutoskatsastettua 4-paikkaiseksi?

Kirjoitettu

mulla on lisämaininta lisäpenkeistä, tilapäiskäyttöön...ilmeisesti itse saa päättää mikä on tilapäiskäyttöä  8) neli-paikkaiseksi ei saa, liian vähän pääntilaa

Kirjoitettu

2+2 pitäisi olla/saada.

Hieman ot: 5genikin meinattiin laittaa kaksipaikkaiseksi, mutta onneksi löytyi tüvilappu, missä todettiin takapenkkien fyysiset mitat ja niskasuojus eli olivat sopivia ihmisten kuljettamiseen  ::)

Kirjoitettu

2+2 tuli tosta mun autosta myöskin viime kesänä kun se tän maan kilpiin putkahti..

Kirjoitettu

Eli +2 pitäsi saada rekisteriotteeseen.

Pitääpä muistaa keväällä katsastuksessa ja voisihan tuon konttoriltakin tarkistaa ensin.

Kirjoitettu

Joo mullaki oli 3&4 genissä 2+2 ja lisäx et takapenkit ovat tilapäiseen kuljetukseen :-\

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Kantavuus on rajoittava tekijä. +2 ei saa, mutta pitäisi olla kuitenkin merkintä että sallittu tilapäiseen kuljetukseen.

+2 siis ilmeisesti tarkoittaa istuimia joilla saa istua niin pitkästi ku huvittaa, ainakin tuon inssin mukaan jolle soitin. Mitä sitten tarkoittaa tuo tilapäiseen käyttöön?

• 2 months later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Muutoskatsastuksella sai ne tilapäisistuimet rekisteriotteeseen.

Kirjoitettu

Muutoskatsastuksella sai ne tilapäisistuimet rekisteriotteeseen.

menikö prosentteja?

Kirjoitettu

Ei sentään.

Ajoneuvoluokka oli muu/henkilöauto, joka muutettiin M1 henkilöautoksi niin järjestelmästä tuli automaattisesti rekisteriotteeseen teksti lisäistuimista tyyppikoodin tms. mukaan.

• 4 months later...
Kirjoitettu

Mulla sama Camaro -77 eli 2 ja väliaikaisesti 2 rekisteriotteessa. Katsastusmies sanoi että ihan sama mitä lukee voi aina olla 4 autossa. Sanoi myös, että jos tuut mun luo seuraavan kerran niin se voi poistaa merkinnän otteesta - hänellä oli itse vanhemman Firebirdin omistaja :-)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...