Jump to content

virta-avain

mjj

Recommended Posts

Kirjoitettu

voiko oulussa teettää virta-avainta,jossa on siru?jos voi niin missä?

Kirjoitettu

joskus kun itse teetin avainta niin se kävi niin että paikallisella usa gm huoltoon ja he mittasivat avaimesta sen vastus arvon (oikein hieno kone näytti olevan ) ja tilasivat avaimen aihion jonka sitten kävin avain suutarilla teettämässä sopivaksi. avaimen aihio vain oli aika suolaisen hintainen.

Kirjoitettu

Oulussa teetin vara-avaimen suutarissa mikä on Isollakadulla Seppälää ja Uutta-Muotia vastapäätä. Heillä on aihioita ja mittalaite, että saavat tehtyä uuden :D. Maksaa vaan 90 egee . :( Tämä on siis 3gen vekottimiin missä on VATS.

Kirjoitettu

90Egee :D :D :D avaimesta :D

Viimme ameriikan reissulla teetin VATS avaimia paikallisessa l GM liikkeessa,

$6,5 / kpl ja avaimen paan varin sai valita 5 eri varia 8)

Kirjoitettu

jenkkilän hinta oli tiedossa, mutta kun ei ollut reissua tiedossa, ja en uskaltanut ottaa riskiä, että ainoa avain sattuu katoamaan, jonka jälkeen avain maksaa 350 eguu....

Metrolla on kuulema vielä kalliimpaa

• 1 month later...
Kirjoitettu

Noniin..

Laitetaampas nyt tännekkin, että immeiset tietää mistä avain kannattaa hankkia.

Suomessa avain maksaa rapiat 60 euroa ja rahtina matkahuoltoon (n. 15 euroa) eli yhteensä reilut 75 euroa >:(

Sitten vaan jenkkikylästä (ebay) hankkimaan avainta...

Kustannukset $10 avain ja $5 postikulut suomeen !

Avain tuli alle 2viikossa ja toimii hienosti 8)

• 5 weeks later...
Kirjoitettu

Sitten vaan jenkkikylästä (ebay) hankkimaan avainta...

Kustannukset $10 avain ja $5 postikulut suomeen !

Avain tuli alle 2viikossa ja toimii hienosti 8)

Itsekin olen juuri toisia avaimia hankkimassa Firebirdiin ja jos Suomen hinnat ovat taas tuota tasoa niin tilaan mieluummin vaikka maapallon toiselta puolelta.

Voisiko tuohon Ebaystä ostamiseen saada hieman tarkempia ohjeita? Mistä ja miten ko. sivustolta löytää avaimet? Miten ne maksetaan, käykö esim. Visa? Millä perusteella tilataan juuri omaan autoon sopiva avain? Ja mitä avaimia sieltä voi tilata, virta-avain, ovien avain?

Avusta ja neuvoista olisin erittäin kiitollinen.

• 1 year later...
Kirjoitettu

Itse ajattelin tilata muutaman vara-avaimen täältä

Hinta 11.50 dollaria plus toimitus! ;D

Kunhan tuo parempi puolisko tuo auton kotiin, niin näkisi manuskasta mikä resistori avaimessa on..

Kirjoitettu

Kunhan tuo parempi puolisko tuo auton kotiin, niin näkisi manuskasta mikä resistori avaimessa on..

just tuolta oon jo kaks avainta tilannu, itselle ja kaverille. Tulee suoraan postilaatikkoon kirjekuoressa, maksu paypalilla. Ottaa vaan yleimittarin käteen ja mittaa vastusarvon avaimesta ja tilaa sillä. Kokonaiskulut oli n. 15 euroa/avain. Suosittelen!  m/

Kirjoitettu

voiko oulussa teettää virta-avainta,jossa on siru?jos voi niin missä?

Raksilassa, Euromarketin alakerrassa, Luttisen pikasuutariliikkeestä!

• 5 months later...
Kirjoitettu

Tilasin tuolta kanssa virta-avaimen pari kuukautta sitten, mutta eipä ole avainta näkynyt  >:( Ja myyjä ei vastaa enää mailiin, täytyy varmaan tehdä PayPaliin valitus, mutta rahoja ei taida saada enää takaisin, kun palautus aika taitaa olla vaan pari viikkoa. No onneksi ei ole isosta summasta kyse.

No nyt tuli avain postissa :) Laitoin viikko sitten hieman tiukempi sävyisen mailin myyjälle ja se yllättäen vastasi samana päivänä. Ja laittoi avaimen tulemaan

• 1 month later...
Kirjoitettu

mulla olisi myös avaimien hommaaminen edessä. saako niitä tuolta amerikasta mitenkä tilattua, vai mistä niitä nyt sitten hommaa?

ai että päiden värinkin saa valita usan GM:llä  :-P

Kirjoitettu

Mites avaimet missä ei oo sirua? Ei kai niitten pitäs toimia  ???

Kirjoitettu

Mites avaimet missä ei oo sirua? Ei kai niitten pitäs toimia  ???

Ei toimi ellei ohita ajonestoa. Mutta on niistä se hyöty et paremman avaimen putteessa saa rattilukon pois ja kepin vapaalle niin voi vaikka hinata auton kotiin jos kehtaa ;D kun niitä siruttomia saa suutarilta eikä maksa paljoa. Tokihan sirullinen kannattaa varalla olla mutta jos ei niin parempi ku ei mitään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...