tppk Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 miten tuo tankin irroitus,ei kai taka akselia tarvi irroittaa?riittääkö pelkkä poikki palkkien irroitus?.auto 84 firebird
Hurja Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 miten tuo tankin irroitus,ei kai taka akselia tarvi irroittaa?riittääkö pelkkä poikki palkkien irroitus?.auto 84 firebird Panhardi, panhardin tukirauta, pakoputken takaosa, takaiskarien alapäät auki ja perä niin alas ku jarrulinja antaa myöten.
F350 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 18. Joulukuuta, 2011 Panhardi, panhardin tukirauta, pakoputken takaosa, takaiskarien alapäät auki ja perä niin alas ku jarrulinja antaa myöten. jarruputket kannattaa löysätä akseleiden päältä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään