Guest black Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 hyvä mikko! pete jackson gear drive on hot rod äijälle sama kuin raamattu uskovaiselle,sifongihuivi dingofanille tai pers silmä jorma uotiselle!
Msk383 Posted May 25, 2005 Posted May 25, 2005 Olen joskus kuullut sanottavan että seura tekee kaltaisekseen
mopeman Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 Tohdin olla asiasta eri mieltä. Tai ehkä toi Pete Jackson vastaa jotain paperikantasta taskuraamattua tai nenäliinaa sifonkihuivin korvikkeena. Toi PJ, ja muut halvat dual idler ratasjakopäät on vähän sellasia halpoja korvikkeita sellaselle joka haluaa ehdottomasti ketjun sijaan rattaat. Samaan hintaan saa hyvän ketjunkin, Oikeat ratasjakopäät, kuten vaikkapa Milodon maksaa sitten enemmän. Ei siinä mitään, onhan tollanen P&J helppo laittaa ja kestääkin aikansa.
Guest black Posted May 26, 2005 Posted May 26, 2005 mulla se on pari kesää kestänyt mukisematta ja ajoitus on todella tarkka.hajosiko sulla pete jackson,vai kerrottiinko V-8 magazinessa että se voi mennä rikki?
mopeman Posted May 27, 2005 Posted May 27, 2005 Yks Pete Jackson kesti mulla viis vuotta. Sen jälkeen ne välirattaiden päätylevyjen holet tai akseli oli sen verran kulunut, että alko hyppiä, pyrki nousemaan hampaan päälle. Toi oli isolohkomoparissa, mitään katastrofia siitä ei seurannut kun noteeras ajoissa. Korvattin eka ketjulla ja myöhemmin kymmene vuotta käytössä olleella Milodonilla joka pelaa vieläkin moitteitta. Toinen oli SB letukassa, ja kesti vajaa vuoden. Se oli Edelbrock merkkinen, mutta mä luulen, että se on vaan uudelleen paketoitu PJ, kuten jenkeissä tapana on. Siitä lähti hampaita irti, meni jako sekasin ja venttilejä + tönäreitä solmuun. Se korvattiin ketjulla. Ton enempää ei oo henkilökohtaista kokemusta noista dual idler jakopäistä, mutta yleensä suositellaan fixed single idleria jos ratasjakopäätä haluaa käyttää. Summit merkkinen on ainakin SB letukkaan ihan viisaan hintanen, mutta en oo sellasta koettanut. Yks pirre mikä kannattaa noiden sual idlereiden kanssa ottaa huomioon on se välys; jos käännät mottia käsin väärään suuntaan jää nokka jälkeen kun vetopyörä vaihtuu. Tiukalla mäntä/ venavälyksellä voi tulla kosketuksia
juzzi Posted June 10, 2005 Posted June 10, 2005 Omassa sbc pelissä on tuo summitin gear drive ollut kiinni nyt parisen kesää ja hyvin on toiminut....tosin se joidenkin ratasjakopäiden tunnusomainen ulina puuttuu. Joillekkin tuo on juuri "se" ominaisuus miksi rattaat hankitaan. Itselle se oli rullanokan päittäisvälyksen helppo ja tarkka säätö. Bonuksena tuli sitten ajoituksen hienosäätö ilman kopan irroitusta. Jussi
Nupa Posted September 4, 2011 Posted September 4, 2011 Mites jos ja kun tällasen kombon heittää isolohkoon ketjun paikalle, tarviiko koneistaa sen kummemmin mitään? Summitilla 7 eri vaihtoehtoa, aika iso hintaero single idlerin ja double idlerin välillä... petejacksonia en löydä enää mistään, mutta onhan noita muita.
Recommended Posts