Jump to content

4 Gen sähköinen takapaksin kansi

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuli purettua auton sisusta ja putsattua kaikki. Ny ei pelitä sähkölukko takarontin kannessa? Oon purkanu bosen sterkat ja subin pois, muita sähköjuttuja en oo tietääkseni tehny. Löytyykö neuvoja?

Kirjoitettu

Tuli purettua auton sisusta ja putsattua kaikki. Ny ei pelitä sähkölukko takarontin kannessa? Oon purkanu bosen sterkat ja subin pois, muita sähköjuttuja en oo tietääkseni tehny. Löytyykö neuvoja?

olisko joku johtosarjan liitin auki,kun purit boseja,josta menis kontin lukkoon  ???

nappilta menee johto body control modulen kautta,takakontin avausreleelle,josta johto menee takaluukun avaus solenoidille  ;)

Kirjoitettu
sähkölukko takarontin kannessa

onko kaikissa nelosissa moinen ominaisuus? en oo löytäny napia tohon vielä

Kirjoitettu

en oo löytäny napia tohon vielä

keltainen nappi suunnilleen valokatkaisija kohdalla ja siitä alas,kohti konepellin avaajaa  ;)

Kirjoitettu

keltainen nappi suunnilleen valokatkaisija kohdalla ja siitä alas,kohti konepellin avaajaa  ;)

kuinka alas täytyy mennä? ei ainakaan siinä polvenkohdalla vielä mun katiskassa ole sellaista.

Kirjoitettu

kuinka alas täytyy mennä? ei ainakaan siinä polvenkohdalla vielä mun katiskassa ole sellaista.

polven kohdalla,noin puolivälissä sitä alamuovia

takaluukun_avaus.jpg}

Kirjoitettu

dementia tai ei mutta muistan löytäneeni kyseisen napin hanskalokerosta ::)

Kirjoitettu

Hmmm ...  lieneekö kuutoskoneisissa eri paikassa kuin kaseissa ? Transussakin on kuten Chevy tuossa kuvaili

Kirjoitettu

Hmmm ...  lieneekö kuutoskoneisissa eri paikassa kuin kaseissa ? Transussakin on kuten Chevy tuossa kuvaili

Transuissa on kaikissa - F-Bodyjen eliittiä 8)

Kirjoitettu

camaros ainaki löytyy hanskalokerosta moinen nappi ja kasilla se on tehtaalta lähteny ja joku semmonen siel edelleenkin lymyää ::)

Kirjoitettu

camaros ainaki löytyy hanskalokerosta moinen nappi ja kasilla se on tehtaalta lähteny ja joku semmonen siel edelleenkin lymyää ::)

Ei varmaan ole kovin kätevä käyttää sitä hanskalokeron nappia :-X

Kirjoitettu

Neekerimalli ....

Kirjoitettu

dementia tai ei mutta muistan löytäneeni kyseisen napin hanskalokerosta ::)

Meitin 95 Camarossa kanssa hanskalokerossa

Kirjoitettu

Ei varmaan ole kovin kätevä käyttää sitä hanskalokeron nappia :-X

sempä takia käytän kaukosäätimes olevaa nappia sillon ku luukku tarvii avata, on tota sinä namiskaa tullu vissiin joskus testattua ::)

Kirjoitettu

sempä takia käytän kaukosäätimes olevaa nappia sillon ku luukku tarvii avata

m/

Kirjoitettu

93-96 Camaroissa se on hanskalokerossa. Muissa edella kuvatussa paikassa.

Lisavarustehan se oli, joten ei tosiaan valttamatta loydy kaikista.

Kirjoitettu

ei tos mun camaros ole sitä nappia polvenkorkeudella eikä hanskalokerossa.  *clap* ihmettelinki joskus et eikö näis oo muka ollenkaa sähköstä aukaisua kontille, mut näköjään joissain on ja joissain ei ja mullahan on se "ei" versio. topicci hairahtu hieman matkallaa  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...