Jump to content

Dynotestausta Länsirannikolla ja läheisyydessä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Kiinnostaisi tuon Camaron todellinen pyöräteho, mutta missä dynotus onnistuisi? Huhu kertoo että Raumalla olisi dyno, mutta faktatieto uupuu. Missä pääsen dynottamaan Camaron, mahdollisimman lähellä Poria?

Kirjoitettu

Kiinnostaisi tuon Camaron todellinen pyöräteho, mutta missä dynotus onnistuisi? Huhu kertoo että Raumalla olisi dyno, mutta faktatieto uupuu. Missä pääsen dynottamaan Camaron, mahdollisimman lähellä Poria?

Raumalla on Pro Dyno Systems missä kävin oman biilin penkittämässä.

http://www.prodynosystems.fi/

Kirjoitettu

Special Motors Ky - Noormarkku.

Onks taalla joku kaynyt lahiaikoina?

Kirjoitettu

Special Motors Ky - Noormarkku.

Onks taalla joku kaynyt lahiaikoina?

No ei oo hyviä kokemuksia tosta paikasta. Ei omakohtasia mut olin mukana ku kaveri vei autonsa sinne ja tuli pahempana takasin. Oli vaihtanu hiukan suuttimia ja tuplat ku oli ni kummassakaan kaasarissa ei ollu sen jälkeen saman kokosii suuttimii ees. Kulutti auto jotain 30l 100km vaa.

Kirjoitettu

No ei oo hyviä kokemuksia tosta paikasta. Ei omakohtasia mut olin mukana ku kaveri vei autonsa sinne ja tuli pahempana takasin. Oli vaihtanu hiukan suuttimia ja tuplat ku oli ni kummassakaan kaasarissa ei ollu sen jälkeen saman kokosii suuttimii ees. Kulutti auto jotain 30l 100km vaa.

Aika outoa puhetta paikasta, itse en ole henkilökohtaisesti käynyt kuin koneistamassa lohkon sekä kannet ja kampiakselin hionnan teettänyt, mutta Hessulla on laaja kokemus autojen säätämisestä, säätää toistakymmentä erilaista ruiskujärjestelmää. Megasquirt oli joskus outo, mutta kaveri meni mantassa kanssa penkkiin ja Hessu neuvoi mitä pitää säätää ja kuntoohan sekin siellä saatiin, Olen myös siinä käsityksessä että Rakentaa myös kilpamoottoreita sekä aika monet kilpakuskit penkittävät/säädättävät menopelinsä tuolla. Mutta mistä sitä tietää vaikka olis joskus suttakin tehnyt.

Kirjoitettu

Aika outoa puhetta paikasta, itse en ole henkilökohtaisesti käynyt kuin koneistamassa lohkon sekä kannet ja kampiakselin hionnan teettänyt, mutta Hessulla on laaja kokemus autojen säätämisestä, säätää toistakymmentä erilaista ruiskujärjestelmää. Megasquirt oli joskus outo, mutta kaveri meni mantassa kanssa penkkiin ja Hessu neuvoi mitä pitää säätää ja kuntoohan sekin siellä saatiin, Olen myös siinä käsityksessä että Rakentaa myös kilpamoottoreita sekä aika monet kilpakuskit penkittävät/säädättävät menopelinsä tuolla. Mutta mistä sitä tietää vaikka olis joskus suttakin tehnyt.

Sepä se kun kaveri oli kans kuullu pelkkää hyvää tost paikasta.. En sitten tiä mikä oli mut sillä kokemuksella ei ollu sellane paikka mihin uudestaan menis.

Kirjoitettu

Mullakin on vain positiivista sanottavaan Hessusta :) Alamaen Mattiin tormasin siella noormarkun tallilla joten kai se joskus on onnistunutkin :W

Kirjoitettu

Raumalla on Pro Dyno Systems missä kävin oman biilin penkittämässä.

http://www.prodynosystems.fi/

Noniin sieltä se löytyi! Kiinnostaa tosiaan paljonko tuosta huimasta 170hv/345Nm lukemasta onkaan jäljellä :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...