Johnny Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kiinnostaisi tuon Camaron todellinen pyöräteho, mutta missä dynotus onnistuisi? Huhu kertoo että Raumalla olisi dyno, mutta faktatieto uupuu. Missä pääsen dynottamaan Camaron, mahdollisimman lähellä Poria?
TomiV Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kiinnostaisi tuon Camaron todellinen pyöräteho, mutta missä dynotus onnistuisi? Huhu kertoo että Raumalla olisi dyno, mutta faktatieto uupuu. Missä pääsen dynottamaan Camaron, mahdollisimman lähellä Poria? Raumalla on Pro Dyno Systems missä kävin oman biilin penkittämässä. http://www.prodynosystems.fi/
Purtzi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Special Motors Ky - Noormarkku.
GTATL Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Special Motors Ky - Noormarkku. Onks taalla joku kaynyt lahiaikoina?
TomiV Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Special Motors Ky - Noormarkku. Onks taalla joku kaynyt lahiaikoina? No ei oo hyviä kokemuksia tosta paikasta. Ei omakohtasia mut olin mukana ku kaveri vei autonsa sinne ja tuli pahempana takasin. Oli vaihtanu hiukan suuttimia ja tuplat ku oli ni kummassakaan kaasarissa ei ollu sen jälkeen saman kokosii suuttimii ees. Kulutti auto jotain 30l 100km vaa.
Purtzi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 No ei oo hyviä kokemuksia tosta paikasta. Ei omakohtasia mut olin mukana ku kaveri vei autonsa sinne ja tuli pahempana takasin. Oli vaihtanu hiukan suuttimia ja tuplat ku oli ni kummassakaan kaasarissa ei ollu sen jälkeen saman kokosii suuttimii ees. Kulutti auto jotain 30l 100km vaa. Aika outoa puhetta paikasta, itse en ole henkilökohtaisesti käynyt kuin koneistamassa lohkon sekä kannet ja kampiakselin hionnan teettänyt, mutta Hessulla on laaja kokemus autojen säätämisestä, säätää toistakymmentä erilaista ruiskujärjestelmää. Megasquirt oli joskus outo, mutta kaveri meni mantassa kanssa penkkiin ja Hessu neuvoi mitä pitää säätää ja kuntoohan sekin siellä saatiin, Olen myös siinä käsityksessä että Rakentaa myös kilpamoottoreita sekä aika monet kilpakuskit penkittävät/säädättävät menopelinsä tuolla. Mutta mistä sitä tietää vaikka olis joskus suttakin tehnyt.
TomiV Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Aika outoa puhetta paikasta, itse en ole henkilökohtaisesti käynyt kuin koneistamassa lohkon sekä kannet ja kampiakselin hionnan teettänyt, mutta Hessulla on laaja kokemus autojen säätämisestä, säätää toistakymmentä erilaista ruiskujärjestelmää. Megasquirt oli joskus outo, mutta kaveri meni mantassa kanssa penkkiin ja Hessu neuvoi mitä pitää säätää ja kuntoohan sekin siellä saatiin, Olen myös siinä käsityksessä että Rakentaa myös kilpamoottoreita sekä aika monet kilpakuskit penkittävät/säädättävät menopelinsä tuolla. Mutta mistä sitä tietää vaikka olis joskus suttakin tehnyt. Sepä se kun kaveri oli kans kuullu pelkkää hyvää tost paikasta.. En sitten tiä mikä oli mut sillä kokemuksella ei ollu sellane paikka mihin uudestaan menis.
GTATL Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Aika outoa puhetta paikasta, itse en ole henkilökohtaisesti käynyt kuin koneistamassa lohkon sekä kannet ja kampiakselin hionnan teettänyt, mutta Hessulla on laaja kokemus autojen säätämisestä, säätää toistakymmentä erilaista ruiskujärjestelmää. Megasquirt oli joskus outo, mutta kaveri meni mantassa kanssa penkkiin ja Hessu neuvoi mitä pitää säätää ja kuntoohan sekin siellä saatiin, Olen myös siinä käsityksessä että Rakentaa myös kilpamoottoreita sekä aika monet kilpakuskit penkittävät/säädättävät menopelinsä tuolla. Mutta mistä sitä tietää vaikka olis joskus suttakin tehnyt. Mullakin on vain positiivista sanottavaan Hessusta Alamaen Mattiin tormasin siella noormarkun tallilla joten kai se joskus on onnistunutkin
Johnny Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2012 Raumalla on Pro Dyno Systems missä kävin oman biilin penkittämässä. http://www.prodynosystems.fi/ Noniin sieltä se löytyi! Kiinnostaa tosiaan paljonko tuosta huimasta 170hv/345Nm lukemasta onkaan jäljellä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään