Teevee82 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2012 Mistä saisi uutena GTA Ponun takavalot? Omassa on toisessa vekki, niin jos siihen uuden sais jostain.. Laitoin tänne ostoilmoituksen mutta eipä ole tärpännyt.. En äkkiseltään löytänyt tältä foorumilta infoa asiasta.
Hietala81 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Mistä saisi uutena GTA Ponun takavalot? Omassa on toisessa vekki, niin jos siihen uuden sais jostain.. Laitoin tänne ostoilmoituksen mutta eipä ole tärpännyt.. En äkkiseltään löytänyt tältä foorumilta infoa asiasta. Mulla pitäs löytyä ainakin toinen ? kumpi puoli sulla on rikki ?
pantera Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Mistä saisi uutena GTA Ponun takavalot? Omassa on toisessa vekki, niin jos siihen uuden sais jostain.. Laitoin tänne ostoilmoituksen mutta eipä ole tärpännyt.. En äkkiseltään löytänyt tältä foorumilta infoa asiasta. jos ihkauusia nos takavaloja etsit niin hemmings motor news 'issä oli sellaiset myynnissä kohtuulliseen $1200 pari hintaan
Teevee82 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Mulla pitäs löytyä ainakin toinen ? kumpi puoli sulla on rikki ? Kuskin puolen takavalo on rikki. Kai tuo 1200 dollaria olis kohtuullinen, jos olis rikas, mut kun ei ole..
Hietala81 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kuskin puolen takavalo on rikki. Kai tuo 1200 dollaria olis kohtuullinen, jos olis rikas, mut kun ei ole.. Oli just apparin puolen valo vaan mulla tuolla. Ei taida olla apua.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään