Nova Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2012 riivaaja ajettu muualle eli Sittiäisellä mennään Se meni Novan lämppärin kennoon riivaamaan seuraavaksi...
Nova Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2012 On niitä kamarassa ja puhelimessa. Ensi viikolla sitten...
Z-mo Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2012 Huhhuh. Nyt on paha ihmisen olla. Kunnon vapina päällä... Laivalla ladattiin Nova täyteen ystäväämme alkkomahoolia. 2 päivää ja kaikki loppu. Luultiin että joudutaan tuomaan loput Suomeen... no ei pelkoa tällä raittius-seuralla. Vähän on nää ruottalaiset ujoja sulattaa takapalloja, onneks yks sininen Nova ja barbie Trans Am on vähän näyttäny mallia... Pitäis olla kyllä aika erinomaista videomatskuu tallessa. Jos täältä vaan hengissä pääsee kotiin.
zodiack Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Olihan reissu! Kiitokset rytmiryhmälle ja erityisesti Katille jaksamisesta
set28 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Olihan reissu! Kiitokset rytmiryhmälle ja erityisesti Katille jaksamisesta Komppaan täysin,oli kyl über hauskaa.
Z-mo Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2012 Komppaan täysin,oli kyl über hauskaa. Oli, levottoman hauskaa. Ens vuonna paremmin varusteltuna = isompi kylmäkaappi! Katillekaan ei tuntunu jäävän mitään isompia traumoja...
GTATL Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Pojat on sitten hukanneet kameransa niin tassa olis jan kuvaamat http://community.webshots.com/album/583083013lcWWvX?start=0
Z-mo Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Ei me mitään autoja ehitty katella... Keskityttiin kulttuuriin!
GTATL Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Millas autolla olitte matkassa ja nakyyko noissa kuvissa
Nova Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2012 Parit nyt alkuun ettei mene suun soitoksi...
z 28 jari Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 http://rides.webshots.com/photo/2062018390105189181YQqviO
Nupa Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 http://rides.webshots.com/photo/2062018390105189181YQqviO Aijai ku kiiltää
zodiack Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2012 kännyn kuvat http://sdrv.ms/L7G97W myös pari viteota
Danu Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Lisää kuvia http://sdrv.ms/MlyjZx
set28 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Oli siel virkavaltakin paikalla
gmc63 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2012 Oli siel virkavaltakin paikalla m/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään