z 28 jari Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Kun iskarin ottaa ala/yläpäästään irti ja laskee tunkilla hallitusti alatukivartta alaspäin,niin mahtuuko jousi(Eibach pro-kit)tulemaan ulos vai joutuuko puristamaan jousta kasaan/kampeamaan pois paikoiltaan?Luonnollisesti raidetangot ym. hidastavat hilppeet purettu pois tieltä ennen irroitusta....
TomiV Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Tammikuuta, 2012 Mä ainakin sain nätisti laitettua Eibachin jouset (Pro-kit tuuman laskeva) ilman puristimia paikalle joten varmaan uloskin tulee.
Möykkä Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2012 Ite oon jousia vaihtaes aina ottanu tukivarret irti K-memberistä, napa ja tukivarsi jääny roikkumaan iskarista. Jotenki mieltäny et siten olis nopein ja yksinkertasin vaihtoehto. Eikä oo tarvinu puristimii miettii, kaikki jouset on menny paikalleen ja tullu pois kivuttomasti, vrt. vaikka vakiojousen pois ottaminen irrottamalla iskari Tunkki jousikupin alle tai vähän pitemmälle lähemmäs keskilinjaa.
Crisis Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2012 Mä ainakin sain nätisti laitettua Eibachin jouset (Pro-kit tuuman laskeva) ilman puristimia paikalle joten varmaan uloskin tulee. Tarkennukseks vaan etta jos Eibachit mahtuu ulos niin se ei tarkota etta kaikki mahtuu. Mulla kaikki jouset on ollu liian pitkia tulemaan ulos tai asentamaan niita ilman pienta kikkailia. Hyva ku eibach pro-kit mahtuu.
TomiV Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2012 Tarkennukseks vaan etta jos Eibachit mahtuu ulos niin se ei tarkota etta kaikki mahtuu. Mulla kaikki jouset on ollu liian pitkia tulemaan ulos tai asentamaan niita ilman pienta kikkailia. Hyva ku eibach pro-kit mahtuu. Tossa Z 28 jari kysyi juuri Eibachin prokitin asennusta johon vastasin..
z 28 jari Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2012 Juu hyvin se vieteri sieltä ulostautui kun alatukivarsi sojotti ~pytysuoraan alaspäin.Pääsiäispyhinä olis meininki kasata tota eupäätä.
Crisis Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2012 Tossa Z 28 jari kysyi juuri Eibachin prokitin asennusta johon vastasin.. On mulla sen verran sisalukutaitoa Halusin vaan sanoa etta mulla ei oo muut jouset koskaan mahtunu ulos ilman neppailua Hyva etta Pro kitti tosiaan mahtuu, moni muu ei.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään