Jump to content

Alkuperäinen maavara?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Paljonkohan on -89 formulan alkuperäinen maavara? Alkoi mietityttään josko tuohon olis vaihdettu madallussarja, kun nyt maavaraa on noin 13 cm katin vierestä runkopalkista mitattuna.

Kirjoitettu

Sekin on mahdollista, tosin ei ne ajossa tunnu kulahtaneilta ja tuohon kun on vaihdettu konit, niin tuli mieleen jousien kohtalo.

Kirjoitettu

kulahtaahan ne paikoillaan seistessäkin, painosta

Juu, niin kuoliintuu ja ehkä vielä enemmän, kuin jos autolla ajetaan silloin tällöin. Tosin tarkoitin että autolla ajaessa jouset tuntuvat toimivan ihan ok. Aikoinaan, kun Buickissa oli kuoliintuneet jouset, niin sen nimenomaan huomasi ajettaessa esim. terävään kuoppaan.

Ezzy, tuo oli hyvä neuvo, pitääpä käydä mittaamassa. Paljonkos tuo väli on vakiossa?

Kirjoitettu

No niin, mittaus tehty ja edessä lokarin reunasta vanteen keskelle 38 cm ja takana 41. Vakio?

Kirjoitettu

No niin, mittaus tehty ja edessä lokarin reunasta vanteen keskelle 38 cm ja takana 41. Vakio?

jep, vakiola kuulostaa, mulla on 2" tiputettu ja oli luokkaa 31-32cm KUN PITI MUUTOSKATSASTAA >:(

Kirjoitettu

onko ws6 alusta matalempi ku en tiedä onko mulle vaihdettu jouset ja vakaajat kun ne näyttää uudemmilta kuin alusta muuten

minkä vahvuista tavaraa esim noi vakaajat on ku jossain kuvis ne näyttää rautalangalta (kato mun kuva)

lisäys nyt mittasin niin takana tuo oli27mm ja edessä 35mm tankoa :P

mun mittaukset maavarasta oli edes 37cm ja takana 36cm kaaresta keskiöön :)

yiy.JPG}

Kirjoitettu

tuo näyttää 24:selta, eli ws6 vakaajalta, mutta en tiedä valehteleeko silmä

Kirjoitettu

Taitaa olla peräpään kanki. Paljonkos keulassa ? Pitäisi olla 34 tai 36 mm ?

Kirjoitettu

Taitaa olla peräpään kanki. Paljonkos keulassa ? Pitäisi olla 34 tai 36 mm ?

aivan, mainittakoon että tarkoitin juuri takavakaajaa, koska epäilin kyseeessä olevan juuri ajoneuvon taka-akselistorakenteen. Tämän johtopäätöksen perustin mm. sille seikalle että kuvassa näkyy mm tasauspyörästö

Kirjoitettu

aivan, mainittakoon että tarkoitin juuri takavakaajaa, koska epäilin kyseeessä olevan juuri ajoneuvon taka-akselistorakenteen. Tämän johtopäätöksen perustin mm. sille seikalle että kuvassa näkyy mm tasauspyörästö

hyvä huomio ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...