Hietala81 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Niin et mitäs mieltä olette noista lambo ovista eli onko kellään ponus tollasta sarana sarjaa? Ainakin 4genis ois ylös aukeavat ovet hienot,luulis ainakin
Guest Ezzy Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Pari niitä on harkinnut (mm. allekirjoittanut) ja onhan ne tän muotoisissa autoissa ihan hienoja. Miten ne sitten jenkkiin sopii onkin toinen asia. Lambo-ovet kaapparimallisina olis häijyt
Hietala81 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 joo kaappari ovet ois kyl ovelat Kalliiita on noi paremmat sarana satsit 2000e (noin)
Nupa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Yhdellä klubilaisella on 4gen transussa lambo-ovet. Tulkoon asianomainen itse esiin jos haluaa... Kalajoella pitäis nähdä livenä
Antti Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Näyttää ainakin häjyiltä http://www.lambodoors.com/images/firebird.gif
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kyllä tollaset haluttaa. Olkoosakkin vaikka tuuninkia,mutta minä tykkään. Ja parkkipaikallakin pääsis autoon!
TexFinn Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Itse kuulun jalleen kerran pieneen vahemmistoon, mutta omasta mielestani k.o. ovet ovat aivan naurettavan nakoiset. Olivat ne sitten F-bodyssa, kuten yllaolevassa kuvassa tai tuuninki-Civicissa. Mutta... Kukin taaplaa tyylillaan.
pantera Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Olen ojaniemen riston nayttely celican lambo saranat hommannu, ja seurannu nyt 1.5 vuotta miten ne on toiminu, ovet on hankalat kayttaa kun ne pitaa enste aukasta normaalisti ennekuin aukee ylos. kaasujousi joka pitaa ne ylhaalla on lyhkanen ja paksu patikka jossa on 450kg paine , ei kestanyt kuin 1/2 vuotta niin ensimmainen simahti, ja harjanvarsi oltava mukana. erittain vaikea saataa asentaa niin etta ovat oikei, ristolla ja sen kaverilla meni viikko naiden kanssa taistellessa. mielipide: omaan autoon en ikuna laittais, tohon celicaan sopii kun se on tollanen show stopperi, ACS ollut salon mikan chrysler 300 farkku oli aivan hirvea esitys, auto pilattu noilla ovilla http://www.swaboteam.net/Gallery/displayimage.php?album=lastup&cat=18&pos=0
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 ja f-bodyissä kun noi ovet taitaa painaa aika paljon enemmän kuin celicassa
Shadowcast Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Itse kuulun jalleen kerran pieneen vahemmistoon, mutta omasta mielestani k.o. ovet ovat aivan naurettavan nakoiset. Olivat ne sitten F-bodyssa, kuten yllaolevassa kuvassa tai tuuninki-Civicissa. Mutta... Kukin taaplaa tyylillaan. Samaa mieltä. Ei ainakaan mielikuva mun 3g Trans Amista Lambo-ovilla oo mikään mahtava. Pitäis eka nähdä minkä näkönen on. Ainakaan tossa ylläolevassa 4g Trans Amissa ei näytä hyviltä, tai sitten kuvakulma on huono. Jotenkin ei vaan sovi.
Jarno Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 EI!! en ainakaa omaani pistäs. Mun mielest ei edes näytä hianoilt. samaa sarjaa yli-isojen alusiipien kans! jossai showstopperi-keliaakkias noi voi mennä ,kun eihän niillä ole mitään tekemistä autojen kanssa.... Vai pitääkö se todellakin paikkas,et 4gen on THYYNING-auto?!?!?
Hietala81 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Taitaa tää 4geni olla sellanen melkein japsi ei ole enää minusta niin jenkin näköinen mitä noi 3genit... sitä se särmien pyöristely teettää Vaan koska en ole hardcore harrastaja niin ei minua haittaa Lambo ovet laittasin jos vaan ylimääräistä rahaa joskus ois tarpeeks
Guest burnout Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 On niin saatanan ahdasta välillä nousta ylös kun en mikään pieni jässikkä kuitenkaan ole 193cm , pari kertaa on menny silleen hermot kun on änkeny ulos että jos kaveri olis ollu just siinä kauppaamassa noita lampo-ovia niin olis kaupat tullu vaikka maksais mitä. Mutta tuo kestävyys noinkin kalliissa saranoissa on sellanen mikä tosiaan laittaa arveluttamaan.
pantera Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 vaikeempi noista lampo ovista on ison aijan tulla ulkos ku tavallisesta ovesta. Ovi jaa tielle pahasti vaikka on aukiasennossa, tama on juuri se syy miks noi ei siihen M.Salon 300 sopinu ollenkaan, jos katoitte niin huomasitte ettei sielta mahdu kulkeen normaalisti ku ovi roikkuu reianedessa
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 musta toi Koenigseqqin ovimalli on parempi kyllä ku lambadan
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 musta toi Koenigseqqin ovimalli on parempi kyllä ku lambadan Koenigseqqi????Ikänä en ole kuullutkaan,puhutteko te Tanskaa? Oikeasti mulle uus sana,onko tuo tämä perinteinen ovimalli,kuten normaalissa f-bodyssa. Valaise minua.
Guest turbomies Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Taitaa Ezzy tarkoittaa tätä http://www.koenigsegg.com/graphics/imagearchive/35_640.jpg
Guest Ezzy Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Taitaa Ezzy tarkoittaa tätä http://www.koenigsegg.com/graphics/imagearchive/35_640.jpg sepä se, ruotsalainen superauto Toi ovisysteemi vie kyllä lähes yhtä paljon varmaan tilaa kuin normiovikin. Hemmetti kun ei voi ikinä muistaa ton automerkin kirjoitusasua ilman tarkistamista
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Olisko joku kiinostunut jopa ostaa saranat?Mulla menee kuvat saranoista eteenpäin ja tarjousta odottelen. Näissä ei tuu olemaan mitään hyväksyntöjä ja ei tieliikenne käyttöön!Ihan ite tehdyt Itseleni teetän,mutta tulee halvemmaksi jos teettää useamman.En ole valmis maksamaan yli 450€ noista ja jos ei hinta jää sen alle en teetä ollenkaan. Tiiän tuunausta...Olkoonsa tuunausta
pantera Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 mista meinaat hommata pumput jotka pitaa oven auki,vai kaytatko harjanvartta noissa vertical doorssin sarjoissa on 450kg paksu ja lyhyt pumppu
TexFinn Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Loytyyhan niita konepellin/takaluukun pumppuja mista vain. Kyllahan sellainen nyt yhden oven pitaa siella ylhaalla.
98Camu Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Jos laittais toimiin hydraulisesti.
mikke88 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 En kyllä pidä kyseisistä "lambo" ovista yhtään. En ainakaan f-bodyissa.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 mista meinaat hommata pumput jotka pitaa oven auki,vai kaytatko harjanvartta noissa vertical doorssin sarjoissa on 450kg paksu ja lyhyt pumppu Tossa olis nyt yhdet 700lbs:n pumput.Pitää kevyeen yhden muovioven ylhäällä ja vuoden takuu ,suomesta.Kai vähemmälläkin selviis.Täytyy kokeilla mikä toimii.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään