Turnn Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2005 Onkos kukaan tilannu tommosesta kun www.up22.com Himoitsisin `70 camaron keulapalaa ja tuolla olis lasikuitu feikkejä tarjolla. Vai saisko niitä peräti suomesta?
pantera Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kysyppa Siirosen Mikolta Kalajoelta , silla on muotteja joka lahtoon.
Turnn Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 No pitääpä kysellä vaikka ei sellasta mainostakkaan.Onhan tuo kalajoki hieman lähempänäkin (70km)!
Samppa383 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 http://www.siironenracing.com/fibretec/index.htm Jollakulla ko ois 3g camaron ovet ylimääräisenä, niin pitäis teettää muotit niistä..? Tuo siironen tekee varmaa fiksuun hintaan..?
mikke Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 http://www.siironenracing.com/fibretec/index.htm Jollakulla ko ois 3g camaron ovet ylimääräisenä, niin pitäis teettää muotit niistä..? Tuo siironen tekee varmaa fiksuun hintaan..? kysy minulta ja minä tunnustan, pari irtoovia oottaa seuraavaa siirtoa
Nupa Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 kysy minulta ja minä tunnustan, pari irtoovia oottaa seuraavaa siirtoa Mun kautta?, teen niistä kopiot?
Samppa383 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Joo, itel oon kuituovia suunnitellu.. Tuo firma varmaa tekis, mikäli saavat muotin.. Nyt mikke ovet äkkii sinne
mikke Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 ovet joutaa muotintekoon vaikka heti mut kuka ne toimittaa on eri juttu itel ku ei oo tarvista ainakaan toistaseks kuituoville. tuu hakee ja vie muotintekoon kyl ne joutaa.
Samppa383 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Ei ne mullakaa ihan ajankohtaiset oo, mut si ko saa tuon auton ajoon.. Älä hukkaa niitä ovia mihenkään
mikke Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Ei ne mullakaa ihan ajankohtaiset oo, mut si ko saa tuon auton ajoon.. Älä hukkaa niitä ovia mihenkään jos en autossa olevia ruttaa ni eiköhän ne säily. patsi jos joku tarttee ne muotintekoon sihen ne joutaa edelleen
Cowboy Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 No onkos kukaan ajatellu laittaa etulokasuojia kuidusta? pitäis saada semmosetkin, ja konespelti ,ja ovet... ja ja...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään