T0ni Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Mihkähän piruun voi kadota öljyt automaattilootasta kun ei edes auton alle oo tiputtanu mitään? Eilen taas litran lisäsin ku alko luistaan.. hyvä kun edes tikku kastu.
Nupa Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kai oot öljyjenvaihdon jälkeen täyttäny oikeen määrän? Eikös sinne menny liiitratolkulla ölppää...
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Onko paikat kuivia laatikon ympäriltä, jos on joku rako mistä ruikkii vasta kun on loota lämminny? Entä paljoko sinne oot alunperin laittanu, ja onko ollu jossain vaiheessa ihan kuiva turbiinia myöten?
T0ni Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Nyt oon laittanu vaihdon jälkeen 6 litraa.. tai taitaa mennä jo yli sen. Laatikon ympäriltä paikat kuivat, olen jopa oikeen putsannut ympäristön että näkis jos sieltä vuotais. Otin öljyt pois talvella niin että auto oli nokka pystyssä pukilla, samalla vaihdoin suodattimen. Voisko olla että turbiinia myöten olis tullu öljyt pois? Tuntuu vaan niiin hullulta.. eihän tossa kauheen montaa paikkaa edes voi olla mistä se pihalle tulisi?
T0ni Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Meneekö tommosen turbiiniin paljonkin öltsyä? Tuli taas heitettyä puolisen litraa lisää.. katotaan katoaako
DC Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Eikös siellä laatikossa ole eräs tietty alipaineletku jota kautta öljyt menee koneelle poltettavaksi jos siel laatikon päässä on rikki se kalvo...
Guest Jukka Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 th350:n meni ainaki n. 7litraa kun se oli kansa nostettu nokalta ja kuivaksi saatu
Guest ruskis Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Se on se alipaineletku/rikkinäinen kalvo.Tarkista moottorin öljy autom. öljy on siellä. Mulla kävi samoin vanhassa autossani
JAMANT Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Se on se alipaineletku/rikkinäinen kalvo.Tarkista moottorin öljy autom. öljy on siellä. Mulla kävi samoin vanhassa autossani Paitsi että se pitäisi näkyä myös savutuksena....
Guest iroc Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2005 ettei vaan menis jäähdytysjärjestelmään... jäähdytysputki kiertää syylärissä Taitaa olla suurempi paine jäähdyttäjässä kuin mitä laatikossa. Mulla ainakin 305/th350:n paisko laatikon täyteen jäähdytysnestettä :'( Tosin onni onnettomuudessa, että huomattiin ennenkuin mitään hajosi.
Markus Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Taitaa olla suurempi paine jäähdyttäjässä kuin mitä laatikossa. Mulla ainakin 305/th350:n paisko laatikon täyteen jäähdytysnestettä :'( Tosin onni onnettomuudessa, että huomattiin ennenkuin mitään hajosi. Kyl se on laatikossa isompi paine... jäähdyttimes on n. 1bar, hiukan allekki!
Nova Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kyl se on laatikossa isompi paine... jäähdyttimes on n. 1bar, hiukan allekki! Kyllä, mutta lauhdutin on paluu puolella.
Jojeli Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Se on se alipaineletku/rikkinäinen kalvo.Tarkista moottorin öljy autom. öljy on siellä. Mulla kävi samoin vanhassa autossani Onko TH700-lodjussa muka tällainen? En ainakaan omasta laatikostani löytänyt. BTW, rempan jälkeen laatikko imee n. 11 litraa öljyä, itse laitoin aluksi 5 litraa (mittatikku ylämitassa) pyörätin konetta 20s jonka jälkeen sain laittaa taas 3 litraa että mittatikku kastuisi. Tietysti jos koko laatikkoa ei ole avattu, öljyä ei mene noin paljoa, muistan jostain lukeneeni että 7-8 litraa menisi.
gmc63 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Ei sen pitäis viedä 11litraa ???toi edellinen lähempänä toi 7-8litraa
mikke Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 24. Elokuuta, 2005 nippeleinä käytetty th-700 imee rempanjälkeen ton 11litraa öljyn vaihtoo ja kittien asennukseen riittänee toi 6-8litraa
HFB Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2008 huomasinpa tos itekin että hätäseen tikku kastuu... kurkkasin pienehkön ajon jälkeen, auton käynnissä ollessa. talven aikaan on pienen lammikon kyllä tehny alle mut on sitä menny muuallekin pakosti. öljyt on vaihettu 9/06 eli 2 kesää ajettu ja kilometrejä ei ole montaa tuhatta tullu...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään