Jump to content

Öljyt katoaa??

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mihkähän piruun voi kadota öljyt automaattilootasta kun ei edes auton alle oo tiputtanu mitään? :o

Eilen taas litran lisäsin ku alko luistaan.. hyvä kun edes tikku kastu.

Kirjoitettu

Kai oot öljyjenvaihdon jälkeen täyttäny oikeen määrän?

Eikös sinne menny liiitratolkulla ölppää...

Kirjoitettu

Onko paikat kuivia laatikon ympäriltä, jos on joku rako mistä ruikkii vasta kun on loota lämminny?

Entä paljoko sinne oot alunperin laittanu, ja onko ollu jossain vaiheessa ihan kuiva turbiinia myöten?

Kirjoitettu

Nyt oon laittanu vaihdon jälkeen 6 litraa.. tai taitaa mennä jo yli sen. Laatikon ympäriltä paikat kuivat, olen jopa oikeen putsannut ympäristön että näkis jos sieltä vuotais.

Otin öljyt pois talvella niin että auto oli nokka pystyssä pukilla, samalla vaihdoin suodattimen. Voisko olla että turbiinia myöten olis tullu öljyt pois? Tuntuu vaan niiin hullulta.. eihän tossa kauheen montaa paikkaa edes voi olla mistä se pihalle tulisi?

Kirjoitettu

Meneekö tommosen turbiiniin paljonkin öltsyä? Tuli taas heitettyä puolisen litraa lisää.. katotaan katoaako :D

Kirjoitettu

Eikös siellä laatikossa ole eräs tietty alipaineletku jota kautta öljyt menee koneelle poltettavaksi jos siel laatikon päässä on rikki se kalvo...

Kirjoitettu

th350:n meni ainaki n. 7litraa kun se oli kansa nostettu nokalta ja kuivaksi saatu

• 2 months later...
Kirjoitettu

Se on se alipaineletku/rikkinäinen kalvo.Tarkista moottorin öljy autom. öljy on siellä. Mulla kävi samoin vanhassa autossani

Kirjoitettu

Se on se alipaineletku/rikkinäinen kalvo.Tarkista moottorin öljy autom. öljy on siellä. Mulla kävi samoin vanhassa autossani

Paitsi että se pitäisi näkyä myös savutuksena....

Kirjoitettu

ettei vaan menis jäähdytysjärjestelmään... jäähdytysputki kiertää syylärissä

Taitaa olla suurempi paine jäähdyttäjässä kuin mitä laatikossa. Mulla ainakin 305/th350:n paisko laatikon täyteen jäähdytysnestettä :'( Tosin onni onnettomuudessa, että huomattiin ennenkuin mitään hajosi.

Kirjoitettu

Taitaa olla suurempi paine jäähdyttäjässä kuin mitä laatikossa. Mulla ainakin 305/th350:n paisko laatikon täyteen jäähdytysnestettä :'( Tosin onni onnettomuudessa, että huomattiin ennenkuin mitään hajosi.

Kyl se on laatikossa isompi paine... jäähdyttimes on n. 1bar, hiukan allekki!

Kirjoitettu

Kyl se on laatikossa isompi paine... jäähdyttimes on n. 1bar, hiukan allekki!

Kyllä, mutta lauhdutin on paluu puolella. ;)

Kirjoitettu

Onko TH700-lodjussa muka tällainen? En ainakaan omasta laatikostani löytänyt. BTW, rempan jälkeen laatikko imee n. 11 litraa öljyä, itse laitoin aluksi 5 litraa (mittatikku ylämitassa) pyörätin konetta 20s jonka jälkeen sain laittaa taas 3 litraa että mittatikku kastuisi. Tietysti jos koko laatikkoa ei ole avattu, öljyä ei mene noin paljoa, muistan jostain lukeneeni että 7-8 litraa menisi.

Kirjoitettu

Ei sen pitäis viedä 11litraa ???toi edellinen lähempänä toi 7-8litraa :)

Kirjoitettu

nippeleinä käytetty th-700 imee rempanjälkeen ton 11litraa öljyn vaihtoo ja kittien asennukseen riittänee toi 6-8litraa

• 2 years later...
Kirjoitettu

huomasinpa tos itekin että hätäseen tikku kastuu...  kurkkasin pienehkön ajon jälkeen, auton käynnissä ollessa.

talven aikaan on pienen lammikon kyllä tehny alle mut on sitä menny muuallekin pakosti.

öljyt on vaihettu 9/06 eli 2 kesää ajettu ja kilometrejä ei ole montaa tuhatta tullu...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...