Jump to content

3 Gen avot

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jotenkin on tuollainen alkanut kiinnostamaan.

Kokemuksia kaivataan.

Mitäs ongelmia jne.

Kiitos.  :)

Kirjoitettu

Kiihottavia laitteita. Tautisen hyvännäkösiä.

Kokemuksia kokonaisuudessaan noin 200 kilometriltä, siinäkin kyllä paljastu auton suurin puute: korijäykkyys jotain järkyttävän/kammostuttavan välimaastosta. Kaipaa lisäjäykistystä pohjaan kipeästi.

Muutenhan täysin identtisiä laitteita kovakattosten/t-top autojen kanssa.

Tuotantomäärät erittäin pieniä, joten kenties tulee nostamaan arvoa tulevaisuudessa?

Nyt niitä vielä saa halvalla...

Kirjoitettu

-91-92 Triple Blk Z28 ja  alle 50k miles on ollu ittelläkin jo buy it listalla muutaman vuoden... ehkäpä se vielä kolahtaa haaviin  :W

Ja ihan sama vaikka hitsaa ja boxaa  alustaan  mitälie rautoja, ei näistä urheiluautoa tule.

Pikkasen paranee  tuunaamalla mutta,....kolukärrejä  jolla ei sitte viittikkään ajaa on maailma täynnä

Parhaimmillaan ne on sellasena kun ne rullas ulos linjalta.

Jos haluu ralliauton niin sitte umpikattoonen hylsy ja häkki sisään m/

Kirjoitettu

Niin, en mä kyllä ainakaan keksi miten se lisääntynyt korijäykkyys sitä autoa huonommaksi muuttais? Paitsi jos joku mielii parantuneen jousituksen, vähentyneet korinitinät yms. huonoiksi jutuiksi?

Itsehän en nimittäin saa hirveästi kiksejä siitä, jos vaikka ajan tuollaisella "tehtaan jäljiltä" olevalla avolla vaikkapa kanttarin yli, siinä on nimittäin pelko perseessä että katkeaako tää laitos kahtia nyt vai seuraavalla kerralla kun mennään kanttarin yli.

Ei se sillä jäykemmällä korilla vielä ralliautoksi muutu.

Kirjoitettu

onhan ne hienoja,camarot varsinki avona. :D

suomen markkinoilla joutuu pulittaan yli tuplat jo avo tbi:stäki,kovempikattoseen nähden.poikkeuksia tietysti on ja nyt ostajan markkinat

parhaimmillaan.

90_Camaro_IROC_Z_convertible_black.jpg}

Kirjoitettu

Niin, en mä kyllä ainakaan keksi miten se lisääntynyt korijäykkyys sitä autoa huonommaksi muuttais? Paitsi jos joku mielii parantuneen jousituksen, vähentyneet korinitinät yms. huonoiksi jutuiksi?

Itsehän en nimittäin saa hirveästi kiksejä siitä, jos vaikka ajan tuollaisella "tehtaan jäljiltä" olevalla avolla vaikkapa kanttarin yli, siinä on nimittäin pelko perseessä että katkeaako tää laitos kahtia nyt vai seuraavalla kerralla kun mennään kanttarin yli.

Ei se sillä jäykemmällä korilla vielä ralliautoksi muutu.

;D Pantera vaan on tottunut ajaa kakkylalla jossa normisti kantatessa etupuskuri raapii asfalttia ja kuopan jalkeen keinutaan seuraavat 100 metria m/

Kirjoitettu

1 avo Camaro ollu ja voin suositella m/, onhan se veltompi umpikoppisiin verrattuna, mutta samaa

fiilistä ei saa kovakattosella.

Joskus harmittanutkin kun tuli hävitettyä.

Kirjoitettu

Joskus aikoinaan kun espossa oli rysäosalla oma myymälä,niin myyjä kertoi kun oli ajanut 3-g avokamarolla kanttarinyli ,ja käsi oli ollut kojelaudalla ja sormet kojelaudan/ovenvälisessä tilassa,niin oli kuulemma hyvin likistänyt sormiin siinä kanttarinkohdalla.

Kirjoitettu

;D Pantera vaan on tottunut ajaa kakkylalla jossa normisti kantatessa etupuskuri raapii asfalttia ja kuopan jalkeen keinutaan seuraavat 100 metria m/

Holodenimies hilijaa

Mun ei tarvi ajaa kanttareiden yli, jos tarvii teen sen jeepillä

Kirjoitettu

Duulilla kun ottaa maha kiinni.  :W

Kirjoitettu

Holodenimies hilijaa

;D aja varovasti sitten yli niiden kanttareiden ettei hipia karsi ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...