Jump to content

Vakiosuuttimet

Ilku

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mihin HV:hen asti riittää 350:sen vakio -suuttimet ja moniko lbs:set ne on?

Eli jos laitetaan ahdin ja kunnolliset paineet, niin missä vaiheessa suuttimet jää pieneksi?

Millaisia dynoarvoja saadaan maksimissaan milläkin arvoisilla lbs -suuttimilla?

Kirjoitettu

no nyt tuli kovat kysymykset ;D

sen tiedän, että:

lb9 (305) 19lb/hr

l98 (350) 24lb/hr

lt1/ls1 (350) 26lb/hr

ls6 (350) 28lb/hr

(ulkomuistista)

sitten.. Suuttimen koon määrittäminen, tässä on kaavat:

http://www.msdignition.com/fuel_1.htm

ja laskemalla selvii viimeisestä kysymyksestä. Tosin pitää muistaa että suuttimissä on erillaisia kärkiä, toisissa 1 reikä, toisissa 3, 5 jne.. Yleensä mitä enemmän reikiä sitä tarkempi ja parempi suihkutus (ja kalliimpi hinta, eiks vaan mikko)

Kysyttävää?

Hyvä, toimikaa

;D

Kirjoitettu

Noi l98:n suuttimet on suurimmalta osalta 22paunasia.-85 tais olla ainut vuosi kun oli 24 paunaset .

Kirjoitettu

Jeps :) 22 se olikin. Jostain olin saanu käsityksen et ne oli 24# ;D

Oh well, can't win 'em all

Kirjoitettu

numeroiden mukaan ainakin mulla on vakiosuuttimet 24lbs:set

ja ilku suutinten tuotto on kiinni tasan tarkkaan bensan paineista ja ulos saatavat tehot vastaavasti kiinni siitä että onko vapari tai ahdettu ja yleensä kuinka hyvällä hyötysuhteella sun kone toimii

30 lbs (8 kpl)suuttimethan antavat valmistajasta riippuen 500-550hv bensan paineiden ollessa jotain30-40psi:tä mutta paineita nostamalla saat huomattavasti enemmän hevosia ulos

niin ja sehän on myös ratkaisevaa kuinka monta suutinta antaa sitä ruokaa koneelle ei välttämäti ole järkevää ostaa koko satsia uusia suuttimia jos vanhat pelaavat normaalisti vaan asentaa lisä suuttimia

vakio suuttimista olen kuullut että 380 hv olisi ollut jonkinmoinen rajapyykki nimen omaan 350cid tpi koneissa

Kirjoitettu

Mistäs ton koon saa selville?

Mulla on suuttimes vaan: RP 0069 17086545

Kirjoitettu

kookelilla kun katoin noita 170.....niin tarjos iroc350/vette suutinta(multec).

Kirjoitettu

Tuli mieleen vakiosuuttimista.

Hommaan ittelleni tälläset.

http://www.slponline.com/view_product.asp?PARTNUMBER=23051

25lb/hr @ 3bar

Thirdgen.org palstoilla porukka oli noita tilaillu ja todennu että ne on samat suuttimet ku ls1:ssä ;D

Pitäis riittää jonkin matkaa virtaus. Ostaa sit isommat jos menee laihalle. Pakko kokeilla jos vaikka toimis kunolla kun nostaa painetta.

Kirjoitettu

tilaa ihmeessä... oon miettinyki paljonkohan noi sais virtaamaan jos sais nostettua viel vähä painetta niin ettei ne vuoda. ;D

ja että sais suutin syklit tarpeeks pieniks tyhjäkäynnillä. Siinähän paineen nostamisen ongelmat onki

4bar 3 sijasta veis noi yli 30lb/hr.. Se alkaa riittämään jo mullekin.

Kirjoitettu

Muuten varmasti tilaisinkin, mutta menin jo ostamaan suuttimet. Accelin 32 lb/hr, riittää muuten varmasti mun koneeseen :D

Kohtuu halvat oli nekin, 199$.

Saapi nähdä että käynnistyykö auto ylipäätään noitten accelien kanssa, pitäis se auto pystyä vielä ajamaan sen jälkeen P&J Powerille säätöjä varten...

Kirjoitettu

Montako lb/hr :ää Pile sun suuttimet olikaan. Mun täytyy alkaa nyt seuraavaksi tutkimaan kans, että jääkö suuttimet pieneksi.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Tilasin suoraan Jegsiltä. Ennenku oli mitään Racers pleissejä...

http://www.jegs.com/cgi-bin/ncommerce3/ProductDisplay?prrfnbr=4114&prmenbr=361

Mitäs helv... hinta on nähtävästi noussu, 32 lbs/hr maksaa nykyään siellä 284$. Pari kuukautta sitten ne makso vielä 199$.

Ihmettelinkin, että miten voi olla että 32 lbs/hr suuttimet maksaa melkein yhtä paljon ku 19 lbs/hr ???

Oliskohan ollu joku kämmi hintatiedoissa... no onneks mä sain ne tohon 199$ hintaan :D

Kirjoitettu

OK. No tilanne selvisi, mulla on suuttimet tiedossa. Kiitos jälleen tämän Boardin. :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...