FoKSi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Morjens kaikki alan muut harrastajat. Ostin autoni about 2v sitten naapurimaasta ja tyytyväinen oon ollu. Ajattelin nytte laittaa tänne kuvaa koska pienimuotoinen projekti siitä tulee. Auto oli aivan vakio ostettaessani sen ainoastaan c5 veten vanteet oli alla. Nyt on hieman hifiä asennettu ja cold air filter systeemit laitettu kiinni. Paljon tarviin lisää tietoa kokoajan ja uusia vinkkejä. Siksi täällä ollaankin. Tämän auton saattaa tavata uudellamaalla, tietty ainoastaan kesällä. Oheessa kuvakin. Jos onnistun lisäämään
FoKSi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Nyt olis edessä vanteiden osto. tarkotus olis laittaa taakse 20" ja eteen 19" takaalla leveet ja edessä vähä kapeemmat kiekot. Onko kellää ylimääräsiä tai hyviä vinkkejä? Ja alusta pitää kanssa ostaa joku vähän madaltava? Mitä ehdottaisitte?
Nupa Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Tervetuloa joukkoon Tossa nyt olis heti tuollaset kiekot tarjolla http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=57663.0 varmaan sopis transuunkin
FoKSi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 pistetään korvan taakse. Ja täytyy ruveta rahaakin keräämään taas.
TexFinn Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Siisti peli. Mutta PLIIS, ala laita 20-tuumaisia alle. Ja tamahan tietenkin siis oli vain ja ainoastaan meikalaisen mielipide.
FoKSi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Jep no oon miettinyt 19" taakse ja 18 etee. Pakko saada täytettä ku ne kaaret on nii julman kokoiset
repa Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Jep no oon miettinyt 19" taakse ja 18 etee. Pakko saada täytettä ku ne kaaret on nii julman kokoiset Ei se vannekoon suurentaminen asiaan vaikuta, kun renkaan profiilia joutuu pienentää samassa suhteessa (että saa etupyörät kääntymään) Alustaa pitää laskea jos tuntuu siltä, että rinkulat saa avaranpaikankammon pyöräkoteloissa. Ja siihen löytyy sitten ainakin Z-molta miljoona eri oikeaa ratkaisua... Itse olen erittäin tyytyväinen ihan vakiokorkuiseen alustaan, kaikki tuningautot tulee perä edellä vastaan hidastuskorokkeiden kohdalla ja mulla pyörät 275/35-18 edessä ja takana.
FoKSi Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Jeps mutta täytyy se ostaa jotku 19 ja 18 tuumaiset ni mahtuu kumiakin vähän päälle. Pitää olla isoo ja kiiltävää ni siks tulee isoo vannetta. Eikä se nyt niin tärkeää ole että ajettavuus vähän katoaisi ku kuitenkin tarkoitus olis tehdä itsensä näköinen tosta ja sellainen millä saadaan oikee kunnolla 1.4 kinderikuskit vihreeks Ja ku nykyisestä allaolevasta sarjasta saa halkaisija suurennettua ni auto nousee, joten silloin voisi jousista vähän madaltaa. Kuitenkin hillitysti että ajaminen nykyteillä onnistuu sujuvasti
Z-mo Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2012 Alustaa pitää laskea jos tuntuu siltä, että rinkulat saa avaranpaikankammon pyöräkoteloissa. Ja siihen löytyy sitten ainakin Z-molta miljoona eri oikeaa ratkaisua... Totta, tontitus on tärkeintä. Ei väliä miten sen tekee, kunhan vaan tekee.
Fenix Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2012 Ja hyvä pulkka muutenkin ensiautoksi
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään