Jump to content

Pyyhkijät temppuilee

ritari ässä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli pyyhkijät kyllä toimii mutta eivät palaudu takaisin ala asentoon kun väännän katkaisimesta pelin poikki.

Mistäs kannattaa lähteä hakemaan vikaa?

Kirjoitettu

Pyyhinmoottorille menevä liitin voi olla hapettunut, lähtisin siitä liikkeelle. Joskus oli pyyhinmoottori sisällä olevan kiekon kontaktipinnat hapettunu ja oireet oli samat, putsaus hienolla hiekkapaperilla auttoi.

Kirjoitettu

Käske niitten käyttäytyä paremmin....

Kokeilin mutta eivät totelleet. :(

Kirjoitettu

jep, pyyhkijän moottori irti, auki ja pesuun

(uusikaan ei muistaakseni paljoa maksa, nimim. kerran vaihtanut), jos historia toistaa itseään, hämmästyt kaiken sen töhnän seassa, että kuinka se yleensäkään on voinut toimia...

• 1 month later...
Kirjoitettu

niinpä temppuilee.eli kyseinen vaiva ilmestynyt kun pyyhkärit laittaa päälle ni kaikki ok,mut kun yrität sammuttaa pyyhkäriä ni ne vaan pyyhkii ja sammuvat itsestään ehkä 10min kuluttua tai 1vrk kuluttua.

mistähän kyseistä vaivaa alkaisi etsimään.

Kirjoitettu

Itse olisin kuullut että kyse olisi jumittavasta releesä.

Itsellä sama ongelma kostealla ilmalla. Kuivalla kelillä kun pesee lasia niin ei mitään.

Kirjoitettu

Itse olisin kuullut että kyse olisi jumittavasta releesä.

Itsellä sama ongelma kostealla ilmalla. Kuivalla kelillä kun pesee lasia niin ei mitään.

Kuivalla kelillä lasinpesutarve on suuri... ;D

Kirjoitettu

mulla yleensä pysähtyy siihen paikkaan kun kääntää pois LO asennosta :-\

Kirjoitettu

kuulin että noista hajoo juuri se piirilevy joka on mustan suojakuoren takana ja kuoressa on myös pesurin moottorikin ja sitä ei saa erikseen vaan pitää ostaa koko moottori (230e kaikkineen)

mä aukasin ton kans ja mulla on jo aikaisemmin laitettu erillinen pesurin moottori joka on vain rosvolla kiinni johdoissa varmaan juuri tuon takia pistetty ettei tarvi ostaa koko sydeemiä...

operaatios katkes sellainen muovi "kiekko" joka jotenki katkaisee pyörinnän koska kiekko painaa kupari kosketinta (hioin piirilevyn irti ja alla oli releet) ja kun ensin kokosin sen ilman tota niin pyyhkijät sammui vasta kun laittoi OFF ja piti sammuttaa koko auton sit otin koko levyn pois koska ilmeisesti oli kokoajan päällä kun ei kiekko painanut peliä poikki....

nyt menevät vispaajat piiloon kun laittaa OFF mut muissa kohdissa pysähtyvät siihen paikkaan, ilmeisesti tihku toiminto on juuri tuossa piirilevyssä eikä mun viikses ole vikaa..

;D yks pick up oli seissy ties kuinka kauan niin yhtä äkkiä pyyhkäs kerran pyyhkijät VARMAAN jotain häikkää kans virrois ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...