Jump to content

vuotava pakosarja?

forssi83

Recommended Posts

Kirjoitettu

tälläseen asiaan tarttis saara hjelppiä. Eli tää vika ilmennyt noin reilun viikon aikana. tasaista vauhti kun ajaa niin ei kuulu mitn mutta kun kiihdyttää niin sellainen ns. peltikansia löis yhteen. mitä lujempaa kiihdyttää niin kovempaa kyseinen ääni kuuluu. paikaltaan lähdettäessä ja pienestä nopeudesta kiihdyttäessä auto tuntuu väsyvän ja muutenkin laiska. maantiellä kun lyö lämän tiskiin niin auto on suht koht normaali. :'( auttakaa saamatonta. niin ja auto on formula 5.0 tbi ja vm-89

Kirjoitettu

Kuuluuko ääni jatkuvasti kiihdyttäessä vai vaan kerran? Jos jatkuvasti, niin onko kuinka tiheää?

Kirjoitettu

siis koko ajan kun painaa kaasua ja sen verra tiheesti että mä en pysy laskuissa mukana...

Kirjoitettu

Vuotava pakosarjahan aiheuttaa kyllä aikamoisen säkätyksen ja lätkätyksen, mutta ei se kyllä mitään älytöntä tehottomuutta aiheuta, paitsi jos ruutta ei pelitä kunnolla kun lamda antaa väärää infoo. Voishan siä tiätty olla kyllä jotain venttiilivikaakin jossain. Tai sitten oon totaalisen hakoteillä ;D Eiköhän täältä joku viisas löydy joka osaa sua oikeesti auttaa.

Kirjoitettu

paljon mahdollista en ole vielä tarkistanut sytytystä, tarttis vkl tehä se. voiko se nakuttaa noin perkeleesti? kaupungissa ku kiihdyttää niin tuo kiihtyy kuin mummo hangessa, maantiella iha normaalisti.

Kirjoitettu

Onkos sulla knock sensoria moottorissa? Jos se on hajonnu ja nyt ECM vääntää ennakot täysille, kun ei tule nakutustietoa knock sensorilta. Tai vaan piuha irti.

Kirjoitettu

Joo, toi rasittaa pahasti konetta. Ota se jakajalle menevä yksinapainen mustaliitin -lämppäri/ilmastointikotelon päällä- auki (ruskea piuha jossa on musta raita. ). Ajelet siis tämän jälkeen perusennakolla = TBI:ssä yleensä 0-astetta, kunnes vika löytyy. Yleensä ton knock-sensorin liitin on hapettunut...

Kirjoitettu

tota, missäs päin tossa ponussa se knok sensor mahtaa oleskella? mulla ei mitn tietoo?

Kirjoitettu

Kuskin tai pelkääjän puoli, keskellä, alhaalla, muutama sentti öljypohjan ja lohkon saumasta ylöspäin

Kirjoitettu

tota noin, en tie oonko sokee mutta mä en nähnyt tota 88irocin mainitsemaan johtoa. tarttee varmaa hakee lasit 8) sitä itse sensoria en vielä ole voinut tutkiskella mutta huomenna sen kimppuun....

Kirjoitettu

mikä on vakio 305 sytytys ennako?

ennakko on merkitty tarraan, missä on saastelaitekaavio. Sijaitsee joko konepellissä tai syylärin päällä olevassa pellissä.

Kirjoitettu

juu, eli ennakko oli normaali.. viankin löysin :-[ pirulauta se oli pakosarjan tiiviste joka vuosi, nyt on sitte hyvä tekosyy laittaa samalla peltisatsit... ai niin, ja tuo hihnapyörälaakeri pitää ääntä, siinä taitaa olla hiukkase välystä... kiitoksia silti kaikille jotka vastailivat..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...