forssi83 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 tälläseen asiaan tarttis saara hjelppiä. Eli tää vika ilmennyt noin reilun viikon aikana. tasaista vauhti kun ajaa niin ei kuulu mitn mutta kun kiihdyttää niin sellainen ns. peltikansia löis yhteen. mitä lujempaa kiihdyttää niin kovempaa kyseinen ääni kuuluu. paikaltaan lähdettäessä ja pienestä nopeudesta kiihdyttäessä auto tuntuu väsyvän ja muutenkin laiska. maantiellä kun lyö lämän tiskiin niin auto on suht koht normaali. :'( auttakaa saamatonta. niin ja auto on formula 5.0 tbi ja vm-89
Guest terppao82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 Kuuluuko ääni jatkuvasti kiihdyttäessä vai vaan kerran? Jos jatkuvasti, niin onko kuinka tiheää?
forssi83 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 siis koko ajan kun painaa kaasua ja sen verra tiheesti että mä en pysy laskuissa mukana...
Guest terppao82 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2005 Vuotava pakosarjahan aiheuttaa kyllä aikamoisen säkätyksen ja lätkätyksen, mutta ei se kyllä mitään älytöntä tehottomuutta aiheuta, paitsi jos ruutta ei pelitä kunnolla kun lamda antaa väärää infoo. Voishan siä tiätty olla kyllä jotain venttiilivikaakin jossain. Tai sitten oon totaalisen hakoteillä Eiköhän täältä joku viisas löydy joka osaa sua oikeesti auttaa.
F350 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Sytytyksen ajoitus poskellaan-> Nakuttaa?
forssi83 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 paljon mahdollista en ole vielä tarkistanut sytytystä, tarttis vkl tehä se. voiko se nakuttaa noin perkeleesti? kaupungissa ku kiihdyttää niin tuo kiihtyy kuin mummo hangessa, maantiella iha normaalisti.
F350 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Onkos sulla knock sensoria moottorissa? Jos se on hajonnu ja nyt ECM vääntää ennakot täysille, kun ei tule nakutustietoa knock sensorilta. Tai vaan piuha irti.
88IROC Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Joo, toi rasittaa pahasti konetta. Ota se jakajalle menevä yksinapainen mustaliitin -lämppäri/ilmastointikotelon päällä- auki (ruskea piuha jossa on musta raita. ). Ajelet siis tämän jälkeen perusennakolla = TBI:ssä yleensä 0-astetta, kunnes vika löytyy. Yleensä ton knock-sensorin liitin on hapettunut...
forssi83 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 tota, missäs päin tossa ponussa se knok sensor mahtaa oleskella? mulla ei mitn tietoo?
Markus Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2005 Kuskin tai pelkääjän puoli, keskellä, alhaalla, muutama sentti öljypohjan ja lohkon saumasta ylöspäin
forssi83 Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Kesäkuuta, 2005 tota noin, en tie oonko sokee mutta mä en nähnyt tota 88irocin mainitsemaan johtoa. tarttee varmaa hakee lasit sitä itse sensoria en vielä ole voinut tutkiskella mutta huomenna sen kimppuun....
forssi83 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2005 mikä on vakio 305 sytytys ennako?
camu87 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2005 tpi 6 astetta ja tbi 0 korjatkaa jos oon väärässä
F350 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2005 mikä on vakio 305 sytytys ennako? ennakko on merkitty tarraan, missä on saastelaitekaavio. Sijaitsee joko konepellissä tai syylärin päällä olevassa pellissä.
forssi83 Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Kesäkuuta, 2005 juu, eli ennakko oli normaali.. viankin löysin pirulauta se oli pakosarjan tiiviste joka vuosi, nyt on sitte hyvä tekosyy laittaa samalla peltisatsit... ai niin, ja tuo hihnapyörälaakeri pitää ääntä, siinä taitaa olla hiukkase välystä... kiitoksia silti kaikille jotka vastailivat..
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään