selli Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Otsikon mukaista juttua ajattelin alotella ku tuli hankittua 16gallonan tankki foamilla ja 0-90 senderillä an8 liitoksilla. Eniten mua ihmetytti tankin päällä oleva liittimen paikka. Onko siihen tarpeellista laittaa mitään? Paluulinja? Mulla meinaan ei ole minkäänlaista paluulinjaa nyt toiminnassa et jos tuo tarvii sellaisen ni pitää vedellä sitte letkua sinne pumpulta. Mites ite liittimet. Toinen vaan tulee käyttöön ja toisen voi tulpata huoletta? Ite ajattelin hakea silikooniletkua ja liittimiä ihan tarvikeliikkeestä. En ajatellu hifistellä millään värikkäillä liittimillä ja kalliilla teräspunosletkulla. Onko tähän jollakulla jotain kommentoitavaa? Ite tankki tulee peräkonttiin niin että teen uuden pohjan konttiin koska 2gennin kontti on ihan vehkeestä muutenkin ja orggistankin ku heivaa roskiin ni voi huoletta laikkaa näyttää pohjaan ja hitsata sit suora kontinpohja.
pantera Posted February 22, 2012 Posted February 22, 2012 Otsikon mukaista juttua ajattelin alotella ku tuli hankittua 16gallonan tankki foamilla ja 0-90 senderillä an8 liitoksilla. Eniten mua ihmetytti tankin päällä oleva liittimen paikka. Onko siihen tarpeellista laittaa mitään? Paluulinja? Mulla meinaan ei ole minkäänlaista paluulinjaa nyt toiminnassa et jos tuo tarvii sellaisen ni pitää vedellä sitte letkua sinne pumpulta. Mites ite liittimet. Toinen vaan tulee käyttöön ja toisen voi tulpata huoletta? Ite ajattelin hakea silikooniletkua ja liittimiä ihan tarvikeliikkeestä. En ajatellu hifistellä millään värikkäillä liittimillä ja kalliilla teräspunosletkulla. Onko tähän jollakulla jotain kommentoitavaa? Ite tankki tulee peräkonttiin niin että teen uuden pohjan konttiin koska 2gennin kontti on ihan vehkeestä muutenkin ja orggistankin ku heivaa roskiin ni voi huoletta laikkaa näyttää pohjaan ja hitsata sit suora kontinpohja. siihen päällä olevaan nippaan tulee roll over valve
selli Posted February 25, 2012 Author Posted February 25, 2012 Vähän kerkesin kattelee tota tankkia ja joo siinähän olikin jo Valve paikoillaan. Täytyy yrittää päästä käymään paikallisessa hydrauliikkafirmassa kattelee letkut ja liittimet. Teräspunokset näyttää tuskasen kalliilta
Recommended Posts