Jump to content

Mangelsseja,,mistä?

Hietala81

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli mistä noita nykyään saa, meinaan koti suomesta.. nettiautos on siinä "gta´ssa" aika nätit ne sawbladet..

Tahtoo tollaset tosimiehen vanteet 8)

Kirjoitettu

Eli mistä noita nykyään saa, meinaan koti suomesta.. nettiautos on siinä "gta´ssa" aika nätit ne sawbladet..

Saisiko niitä vaikka esimerkiksi rengasliikkeestä...? ;) ;D

Kirjoitettu

noista ainaki löytyy jotain kyllä pojat gti magazine auttaa ;D

:o :o

Kirjoitettu

:o :o

no suuri vannenumero ilmestyy vuosittain ja se tuntee hitek vanteet kuten romi mankelit :D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Miksi ostat hyvään autoon huonot vanteet?

Mangelsit menevät äkkiä noin painavan auton alla kieroon, kun tekevät jo niin takaveto Corollankin alla ja sit on kiva yrittää niitä painoihin ja hermot menee.

Olipas hauska nähdä, että Mangelsin Alamo on vielä tuotannossa. Mä olen ostanut Corollan vanteet v. '90 (maksoi aivan sikana) ja silloin oli tarjolla vain 3 erilaista mangelsia eri reikäkuviolla. ::)

Kirjoitettu

Itse ainakin jos yleensäkään ostan, niin hankin

alumiinivanteet TA:n alle :)

Kirjoitettu

Itse ainakin jos yleensäkään ostan, niin hankin

alumiinivanteet TA:n alle :)

Kyllä sulla alumiinivanteet siinä nytkin on alla...

• 1 month later...
Kirjoitettu

Multa saat valkoiset mangelsin truckit sopurahaan..on ollut alla tasan 1kk koska automyyjä ajatteli että menee paremmin 10v sitten kaupaksi kaksin renkain.

Kirjoitettu

Multa saat valkoiset mangelsin truckit sopurahaan..on ollut alla tasan 1kk koska automyyjä ajatteli että menee paremmin 10v sitten kaupaksi kaksin renkain.

Onkos sinulla kuvia niistä..? :P

Kirjoitettu

Täräytänkö kaulan ympäri yhden nottaa jää kovalevylle :P

Kirjoitettu

Olipas hauska nähdä, että Mangelsin Alamo on vielä tuotannossa.

ei kait toi nimi ole niille enne....

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

ei kait toi nimi ole niille enne....

Siistit vanteet, mutta menivät kieroon jopa "DX:n" alla, vaikka auto ei paljoa edes paina.

Ja noi vanteet oli vielä sitä ekaa kunnolista kromi tuotantoa. Kestivät auton alla muuten 15v ilman pahempaa ruostumista kesäkäytössä.

Kirjoitettu

Eikö kukaan ole vielä hankkinut 20 tuumaisia IROC-vanteita, niitä saa kromattuna. Myös 17 ja 18 tuumaisena!

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...