Jump to content

H-putki

Timo

Recommended Posts

Kirjoitettu

Paljonkos se H-putki pitäisi olla halkaisijaltaan kun putket on esim. 2,75 tuumaa?

Kirjoitettu

Ei kai se ole ihan hirveen tarkka.Mutta jos sullon tota samaa rööriä pätkä ni tee sillä samalla.H:n tehtävähän on tasata paineita.

Kuuleman mukaan se X olisi hivenen parempi virtauksien takia ettei tule sitä 90asteen kulmaa.

Sitte pitää tarkistaa vielä seokset tuon asennuksen jälkeen ettei jää liian laihalle.Oma kokemus oli se että taisi jäädä laihalle seos ja meno ei ollut niin mukavaa.Tai sitten olin vain niin pettynyt ku se perinteinen pärinä saundi muuttui nätiksi.

Seuraavaksi teen itelle tuon X meiningin.

Kaikkialla kilpureissa mitä olen nähnyt ni on tuo X liitos.

Kirjoitettu

mä meen sellin teamiin.. samaa putkea kuin putkisto, minimissään 2/3 putkista.. pituudella ei merkitystä.

putkien kylkeen spray maalia, kierrokset halutulle "viritysalueelle" ja katsot mistä maali palaa pahiten niin siinä on pahin resonaatiokohta.

jotkut laittavat mahdollisimman lähelle kollektoreita.

..ei toi kuulemma ikinä ainakaan tehoja syö.

Kirjoitettu

mä meen sellin teamiin.. samaa putkea kuin putkisto, minimissään 2/3 putkista.. pituudella ei merkitystä.

putkien kylkeen spray maalia, kierrokset halutulle "viritysalueelle" ja katsot mistä maali palaa pahiten niin siinä on pahin resonaatiokohta.

jotkut laittavat mahdollisimman lähelle kollektoreita.

..ei toi kuulemma ikinä ainakaan tehoja syö.

Mites sulle kävi äänien kans. Meneekö äänet ihan huonoksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...