camaro82 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Kesäkuuta, 2005 Tietääkös kukaan mistä moinen vaihdelaatikon hännän/torque armin väliin sopiva kumiosio löytyis. Monesta paikkaa oon kyselly eikä edes gm:n kirja tunne moista osaa
Crisis Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2005 hmmm.. mulla moinen on vaihdettu mutta kuitti o hukassa. Energy suspensionilla on ainakin polypusla siihen.. Nimittäin mulla on sellainen. Hyvä tekosyy tilaa koko sarja. Siinähän sen tulee sit
BB Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2005 us-parts toimitti mulle ainaki irtotavarana (polyuretaani)
Guest iroc Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2005 us-parts toimitti mulle ainaki irtotavarana (polyuretaani) Löytyi ihan hyllytavarana pari vuotta sitten, mitenköhän tänäpäivänä?
camaro82 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2005 Kiitos tiedoista! Pitää huomenissa tiedustella us-partsista Edit: sieltäpä tosiaan löytyy polyuretaanipuslaa hintaan 28€ ja nytpä tuollainen on jo mun laitteessa asennettuna
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään