Jump to content

prosentit?

forssi83

Recommended Posts

Kirjoitettu

jos vaihtaa 305tbi --> 350tpi, niin paljonko prosentteja tulee tosta swapista? kertokees mitä kaikkea joutuu tuossa vaihtamaan? entä millaine operaatio olisi vaihtaa tbi--> tpi? opettakaas minua, tarttis pikku hiljaa miettiä talven operaatiota?

Kirjoitettu

eikös koneenvaihdosta menee aina samat prossat eli luokkaa 25, oli kone mikä hyvänsä?

tämä siis ihan MUTU:a 8)

Kirjoitettu

Miksi muutoskatsastaa?

Yksikään katsastusmies tai poliisi, ei tajua mikä ruutta siellä koneen päällä on alkujaan majaillu. Eikä se kyllä ymmärrä sitäkään että litratilavuus on muuttunu, lohkot

kun on samannäköisiä.

Ja tehoja jos haluaa, niin helpoimmalla pääsee ahtimen asennuksella. TBI:n muuttaminen TPI:ksi on kohtuu työläs operaatio. Vaihtoon menee ainakin ECU, bensapumppu ja sekalainen määrä virtapiuhoja.

Kirjoitettu

no, ei mulla mielessä ollutkaan sitä muutoskatsastaa ;D kyllähän tuo ahdin joskus varmaan löytää tiensä ponuun mutta ei tänä talvena.

Kirjoitettu

Miksi muutoskatsastaa?

Yksikään katsastusmies tai poliisi, ei tajua mikä ruutta siellä koneen päällä on alkujaan majaillu. Eikä se kyllä ymmärrä sitäkään että litratilavuus on muuttunu, lohkot

kun on samannäköisiä.

mun lohkosta ainakin löyty myös kyljestä koon ilmoittavan numerosarjan kolme viimeistä numeroa. poliisista en tiedä mutta katsastusmiehen aliarviointi voi joskus maksaa paljonkin. tietysti tulee kolari tilanne mieleen jos autosta löytyy joku muu moottori kun otteessa lukee, voipi tulla murheita korvauksen kanssa. jokainen tietys tekee kuten parhaaksi näkee.

Kirjoitettu

katsastusmiehet tekee tuota työkseen kyllä ne tietää mistä merkit löytyy .se on sitten toinen asia kehtaavatko ruveta niitä kaivelemaan kun asiakas käyttäytyy asiallisesti.mutta laillisella autolla on kiva ajella ei tarvi aina olla kylmä rinki perseessä kun on autolla matkassa ja sattuu joutua ratsiaan.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...