Guest Ezzy Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 Yep, vaan mistä noita jenkki autoja vois katella. Siis tarvis jonkun jenkki mobilen osoitteen miten sä sen edellisen autos sieltä jenkeistä löysit?
Hietala81 Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 No edellinen löyty ihan sattumalta köpön pikku ilmoituksen sattuessa silmään. Selailin siinä tax-free ilmoituksia ja etsiskelin lähinnä mk3 turbo supraa. Oisin vaan saattanu kyllä sillo ostaa supran jos oisin tienny et korkea litratilavuus ei takaa automaattisesti kovia teholukemia No nyt ainaki on tullu opittua et varsinki jenkki vehkeissä on parempi tarkastaa teholukemat kunnolla
Hietala81 Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 :-[ No supra ois ainaki ollu nopea, ja varmaan ois jo ruostunut moneen kertaan loppuun ;D Gta tai jopa lt1 ois jo alla jos vaan ei toi menopuoli ois kasvanu koko ajan. Mätkyjä yms.. > Pyöräkään ei mene kaupaksi sit millään näin syksyllä >
Guest Ezzy Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Oisin vaan saattanu kyllä sillo ostaa supran jos oisin tienny et korkea litratilavuus ei takaa automaattisesti kovia teholukemia No nyt ainaki on tullu opittua et varsinki jenkki vehkeissä on parempi tarkastaa teholukemat kunnolla Kannattaa tosiaan tutkia ennen hutkimista. Mielummin mukava persoonallinen kärry kuin joka teinin pilurinkirassi. Eikä se teho ole kaikki kaikessa.
Jarno Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 jos kuvittelit et kutoses on yhtä paljon öhkyä kun suprassa,ni paljonko kuvittelit kaseissa olevan... -kannatasko vieläkin miettiä supraa-
gmc63 Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Kannattaa tosiaan tutkia ennen hutkimista. Mielummin mukava persoonallinen kärry kuin joka teinin pilurinkirassi. Eikä se teho ole kaikki kaikessa. JAA vai niin
Guest Ezzy Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 JAA vai niin oonhan mäkin selvinnyt 2 kesää TBI:llä ilman ihan täydellistä hermoromahdusta
Tom the Finn Posted January 8, 2006 Posted January 8, 2006 Miksi et hae esim www.blocket.se niin löydät hyvinkin halpoja kohteita... ja jos tarvitset "neuvotteluapua" niin voin olla avuksi.
GTATL Posted March 10, 2006 Posted March 10, 2006 tälläsen löysin http://faqs.ign.com/articles/644/644742p1.html
Tapio.L. Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Ihan näin mielenkiinnosta kysyn että mimmosia varttimaileja porukat on kellottanu LT-moottorisilla?
TexFinn Posted June 22, 2009 Posted June 22, 2009 Ihan näin mielenkiinnosta kysyn että mimmosia varttimaileja porukat on kellottanu LT-moottorisilla? Jotkut niita merkkailevat allekirjoitukseensa, mutta toiset eivat joko mahdollisen Katsurin Koston tai jostain muusta syysta halua niita julkisesti huudella. Vinkki: Kannattaa liittya kerhon jaseneksi.
Kake Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Jotkut niita merkkailevat allekirjoitukseensa, mutta toiset eivat joko mahdollisen Katsurin Koston tai jostain muusta syysta halua niita julkisesti huudella. Vinkki: Kannattaa liittya kerhon jaseneksi. Onko tuollain joskus käynyt, jotta katsastuksessa tai ratsiassa otettaisiin esille mitä on huudellut tai kuvaillut, tai ruvettu tivaamaan mitä autoon on tehty kun "tuntuu" tai "kuulostaa" tehokkaalta? Eikös dynolukemat ole ainoa näyttö jolla on mitään painoarvoa auton laillisuuteen tehojen kannalta, se AFR logo kannen kyljessähän on itse rehentelymielessä siihen lätkäisty, virtauslukemat taikka persdyno tai mikään muukaan mitä voivat konttorilla tehdä ei todista yhtään mitään? Ja ainahan sinne voi pistää kuristetun ohjelman läppärillä. Jos mun 280 hevosvoimainen auto nyt menee 10 sekuttiin vartilla niin sehän on mun ongelma eikä niiden, ei laki säädä auton suorityskyvylle rajoja kiihtyvyyslukemissa Ja ennen katsastustahan ajaa nopeasti autoon sellaisen ohjelman sisään jossa jenkarajotin tulee vastaan heti päästömittausrajan jälkeen ja auto saa bensaa juuri senverran että sillä pääsee sen 120kmh Ei pala kytkinkään niin nopeasti katsurin rääkkäyksessa kun moottori hönkii sen 60 hevosta pihalle ja kierrokset ei nouse yli 2,5 tonnin
pantera Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Onko tuollain joskus käynyt, jotta katsastuksessa tai ratsiassa otettaisiin esille mitä on huudellut tai kuvaillut, tai ruvettu tivaamaan mitä autoon on tehty kun "tuntuu" tai "kuulostaa" tehokkaalta? Eikös dynolukemat ole ainoa näyttö jolla on mitään painoarvoa auton laillisuuteen tehojen kannalta, se AFR logo kannen kyljessähän on itse rehentelymielessä siihen lätkäisty, virtauslukemat taikka persdyno tai mikään muukaan mitä voivat konttorilla tehdä ei todista yhtään mitään? Ja ainahan sinne voi pistää kuristetun ohjelman läppärillä. Jos mun 280 hevosvoimainen auto nyt menee 10 sekuttiin vartilla niin sehän on mun ongelma eikä niiden, ei laki säädä auton suorityskyvylle rajoja kiihtyvyyslukemissa Ja ennen katsastustahan ajaa nopeasti autoon sellaisen ohjelman sisään jossa jenkarajotin tulee vastaan heti päästömittausrajan jälkeen ja auto saa bensaa juuri senverran että sillä pääsee sen 120kmh Ei pala kytkinkään niin nopeasti katsurin rääkkäyksessa kun moottori hönkii sen 60 hevosta pihalle ja kierrokset ei nouse yli 2,5 tonnin mm.Kiikalan tuloksia on tutkiskeltu aken väen voimalla ja ainakin 1 auto on menettänyt kilpensä
-vellu Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Onko tuollain joskus käynyt, jotta katsastuksessa tai ratsiassa otettaisiin esille mitä on huudellut tai kuvaillut, tai ruvettu tivaamaan mitä autoon on tehty kun "tuntuu" tai "kuulostaa" tehokkaalta? Eikös dynolukemat ole ainoa näyttö jolla on mitään painoarvoa auton laillisuuteen tehojen kannalta, se AFR logo kannen kyljessähän on itse rehentelymielessä siihen lätkäisty, virtauslukemat taikka persdyno tai mikään muukaan mitä voivat konttorilla tehdä ei todista yhtään mitään? Ja ainahan sinne voi pistää kuristetun ohjelman läppärillä. Jos mun 280 hevosvoimainen auto nyt menee 10 sekuttiin vartilla niin sehän on mun ongelma eikä niiden, ei laki säädä auton suorityskyvylle rajoja kiihtyvyyslukemissa Ja ennen katsastustahan ajaa nopeasti autoon sellaisen ohjelman sisään jossa jenkarajotin tulee vastaan heti päästömittausrajan jälkeen ja auto saa bensaa juuri senverran että sillä pääsee sen 120kmh Ei pala kytkinkään niin nopeasti katsurin rääkkäyksessa kun moottori hönkii sen 60 hevosta pihalle ja kierrokset ei nouse yli 2,5 tonnin Paree on, että katsastus sujuu mahdollisimman nopeasti ilman epäilyksiä ja huomautuksia. Omassa TA:ssa on ahdin muutoskatsastettu autoon ja sillä menin sellaisenaan katsastukseen vaikka tehoja oli ehkä juuri sillä hetkellä enemmän kuin mitä muutoskatsastuksen dynolapussa luki. Aika vaikeaa se on konttorilla katsurin persdynolla arvioida siinä testilenkillä onko autossa 300 vai 500 hevosvoimaa. Olennaista mielestäni on, että auto on muuten kunnossa ja jos näkyviä muutoksia on tehty (mm. ahdin), niin ne ovat otteessa.
Kake Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 mm.Kiikalan tuloksia on tutkiskeltu aken väen voimalla ja ainakin 1 auto on menettänyt kilpensä Onko tästä lisää juttua jossain? Kovasti kiinnostaisi että millä perusteella autosta viedään kilvet kun se yksityisalueella on ajanut X vauhtia, vai ovatko vaan ottaneet tarkempaan syyniin tulosten perusteella käyttämällä jokapaikkaan sopivaa valttikorttia "Mutta kun on syytä epäillä" Paree on, että katsastus sujuu mahdollisimman nopeasti ilman epäilyksiä ja huomautuksia. Omassa TA:ssa on ahdin muutoskatsastettu autoon ja sillä menin sellaisenaan katsastukseen vaikka tehoja oli ehkä juuri sillä hetkellä enemmän kuin mitä muutoskatsastuksen dynolapussa luki. Aika vaikeaa se on konttorilla katsurin persdynolla arvioida siinä testilenkillä onko autossa 300 vai 500 hevosvoimaa. Olennaista mielestäni on, että auto on muuten kunnossa ja jos näkyviä muutoksia on tehty (mm. ahdin), niin ne ovat otteessa. Niinhän sitä toivoisi, mutta suomessa katsastus on niin katsarista kiinni ja jos sikseen tulee niin lähes jokaisesta autosta löytyy sanomista jos sillä päällä ollaan. Antaisi harrastajien harrastaa kunhan auto on turvallinen eikä ruvettaisi poraamaan jostain hel*etin subframeconnectoreiden hitsauksessa käytettyjen kaasujen todistuksista.. Puuttuisivat mielummin johonkin amisten takasiipien kiinnityksiin jotka oikeast ovat kiinnitelty aivan miten sattuu tai mopoautojen ratsaamiseen.. Ja itse aiheeseen liittyen, onko kekään mittaillu miten hyvät renkaat esim 555 nitto tms. vaikuttaa 0-100 aikoihin?
Purtzi Posted May 30, 2013 Posted May 30, 2013 videossa toinen lähtö. 25.5 Porissa paras aika oli 13.117s ja 170km/h
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now