vee8 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Maaliskuuta, 2012 ;) ;) Pientä ongelmaa maalipinnan suhteen, olisin tarvinnut pikaista apua, jos vaan sopii kysyä? Soittaisin, laitahan mailiin puhelinnumerosi, niin soitan......
Mika Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Paikkakunta kaiketi olisi hyvä olla tiedossa mistä päin hakee maalaria.
vee8 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Itse asustelen Turun liepeillä. Mutta kysyä voisi, vaikka asuisi missäpäin hyvänsä, lähinnä konsulttiapua tarvittais. Tietty, jos hyvä maalari löytyy, niin voihan siitä tulla vaikka hommiakin.... ;D
-vellu Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Mikset kysy tässä siitä ongelmasta?
TexFinn Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Maaliskuuta, 2012 Joo, ihan rohkeasti vaan kysymaan ihan julkisesti. Ammattimiesten vastauksista en sitten tosin tieda...
pile Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2012 on hyvä kysellä määrättyjä asioita oikein oikealta ammattimieheltä.täälä kun saa vastauksia lairasta laitaan,musta tuntuu vastauksia ja kaverin kaverille kävi joskus näin. ja se tärkeintä jos oot myymäs pirssiä niin täälä ne viat on kaikkien luettavana onko se sitten hyvä vai huono asia jokainen saa sen päättää itse. www.alasalmi.com tuolla ainakin on ammattilainen kaveri maaluu hommissa Jussi Alasalmi maalas mulle kotkan konepelliin ja tekee kaikkea maalauksen ympärillä ja vähä muutaki.
avogta-89 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Maaliskuuta, 2012 Itse asustelen Turun liepeillä. Mutta kysyä voisi, vaikka asuisi missäpäin hyvänsä, lähinnä konsulttiapua tarvittais. Tietty, jos hyvä maalari löytyy, niin voihan siitä tulla vaikka hommiakin.... ;D moro. kysy tältä kaverilta 045-1110357/henkka asuu tikanmaaalla ja voi varmaan maalata kolibrissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään