Jump to content

Löytyykö kerhon jäsenistä ammattimaalaria ???????

Recommended Posts

Kirjoitettu
;) ;) ;) ;) ;) Pientä ongelmaa maalipinnan suhteen, olisin tarvinnut pikaista apua, jos vaan sopii kysyä? Soittaisin, laitahan mailiin puhelinnumerosi, niin soitan......
Kirjoitettu

Paikkakunta kaiketi olisi hyvä olla tiedossa mistä päin hakee maalaria.

Kirjoitettu

Itse asustelen Turun liepeillä. Mutta kysyä voisi, vaikka asuisi missäpäin hyvänsä, lähinnä konsulttiapua tarvittais. Tietty, jos hyvä maalari löytyy, niin voihan siitä tulla vaikka hommiakin.... :D ;D ;D

Kirjoitettu

Joo, ihan rohkeasti vaan kysymaan ihan julkisesti.  m/ Ammattimiesten vastauksista en sitten tosin tieda...  :W

Kirjoitettu

on hyvä kysellä määrättyjä asioita oikein oikealta ammattimieheltä.täälä kun saa vastauksia lairasta laitaan,musta tuntuu vastauksia ja kaverin kaverille kävi joskus näin.

ja se tärkeintä jos oot myymäs pirssiä niin täälä ne viat on kaikkien luettavana onko se sitten hyvä vai huono asia jokainen saa sen päättää itse.

www.alasalmi.com    tuolla ainakin on ammattilainen kaveri maaluu hommissa Jussi Alasalmi maalas mulle kotkan konepelliin ja tekee kaikkea maalauksen ympärillä ja vähä muutaki.

Kirjoitettu

Itse asustelen Turun liepeillä. Mutta kysyä voisi, vaikka asuisi missäpäin hyvänsä, lähinnä konsulttiapua tarvittais. Tietty, jos hyvä maalari löytyy, niin voihan siitä tulla vaikka hommiakin.... :D ;D ;D

moro.

kysy tältä kaverilta 045-1110357/henkka asuu tikanmaaalla ja voi varmaan maalata kolibrissa

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...