Guest tumppe Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2005 Autossa jäi nyt ikkunat auki ja saattaa jopa kalajoen meetinkikin jäädä vain haaveeks, jos tota vi..n romua ei saa kuntoon!!! > :'( :'( Eli vika (molemmat ikkunat): Ennen ei toiminu kylmänä, mut ku kabiini lämpeni nii alkas toimiin, nyt kun oon "heilutellu" kaiken näkösiä piuhoja ja yrittäny ettii mihin ne vi..n piuhat menee kytkimeltä, niin nyt noi ikkunat ei toimi ollenkaan. Suurin apu olis ehkä kun joku osais kertoo: missä ne sähköikkunoitten releet, sulakkeet yms. sijatsee ja kuinka niihin pääsee "käsiks"?? P.S. Rupee vit..n niin p..sti noi kaikenlaiset "johtoviritykset" vanhois autois, ku ne näyttää aina yhtä säälittäviltä "amisvirityksiltä" tai sit ne on alunperin todella vittumaisesti asennettu... >
lumitus Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2005 vaikka kiire varmasti tällä asialla onkin, kahteen kertaan saman asian kertominen vaan sekottaa... Omassa kakkosgennerissä sai tapella sähköjen kanssa pitkään, kunnes meni hermot ja tein kone rempanyhteydessä kaikki konehuoneen sähköt uusiksi ja sisätiloista piti uusia aika monta piuhaa juuri näiden edellisten(ruottalaisten) omistajien jäljiltä. En ole missään nähnyt niin paljon hyppylankoja sun muita specian virityksiä kuin tossa omassa kakkosgennerissä, tuskin tehtaalta lähtenyt tossa kunnossa. msk ja hjs voivat vahvistaa kyllä stoorin Mutta asiaan, sulakeboksi löytyy pitkien valojen kytkimen yläpuolelta, sinne väaan kuskin jalkotilaan ryömimään. SIinä lukee window tms jossakin sulakkeen kohdalla, siitä mä alottasin. Mulla palaa se sulake aika usein, jos käytän molempia ikkunoita yhtäaikaa. Kuskinpuoleinen sähkömoottori pitikin tässä jo korjata kun se simahti lopullisesti, kiitos siitäkin kerholaiselle, antigeelle! Eli jossei sulake ole palanut, niin kuskin puolen ovipaneeli irti, se moottori on siel alhaalla, perustarkistukset onko piuhat ees kiinni jne. Sit voi joutua piuhat vetään uudestaan, jos ne on samallatavalla kuin mulla, et on ~4cm pätkissä jatkettu piuhaa toisella erilaisella piuhalla ja kiinnitetty ne erkkarilla toisiinsa...
Guest tumppe Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Heinäkuuta, 2005 Löysin vian, se oli maadotus vika releessä, piti kyl purkaa puoli sisustaa, että pystyi seuraamaan mihin johdot meni... Niin ja se sulake tuli kyl tietysti ekana katottua... Johdot yms. on yllättävän hyvät ja yllättävän vähän "patentteja" löytyi, valojen pari johtoo on vaan vedetty uusiks, muut hyväkuntoisia alkuperäisiä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään