T0ni Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Noniin elikkäs ne takana olevat punaiset äärivalot pitäisi muuttaa keltaisiksi.. Ei jaksa kuunnella katsareiden mussutusta joka ikinen vuosi. Ei nyt sentään niiden takia oo koskaan pompannu mut mut.. Olisko täällä ketään joka osais vaikka ihan tehdä/teettää moisia? Ajattelin vain kun täällä monen eri alan ammattilaisia on. Varmaan on monella tarvetta moisille
Hietala81 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Mie otan vaan omasta hehkut pois. Eivät valita. Keltasia en huoli
T0ni Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Mikäs siinä.. kun oikeen olis vain hyvin tehdyt niin kelpais kyllä sama sitten onko keltainen vai punainen
Guest Ezzy Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Heinäkuuta, 2005 teippaat ne vaan yli vaikka mustalla jessellä, jos se valitus ottaa päähän. Mulla on joka vuosi ollu katsastuspaperissa maininta "punaiset valot pitää muuttaa keltaisiksi tai poistaa". aika evvk
DaMonsta Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2005 teippaat ne vaan yli vaikka mustalla jessellä, jos se valitus ottaa päähän. Mulla on joka vuosi ollu katsastuspaperissa maininta "punaiset valot pitää muuttaa keltaisiksi tai poistaa". aika evvk Mustalla teipillä punaiseen autoon niin näyttää hyvältä...
Mika Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2005 Sinisellä teipillä siniseen autoon
Hietala81 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Ei niitä ainakaan tääl korves tarvi teipata ku ottaa vaan hehkun pois enne katsastusta. Eivät puhu mitään
Guest Knight Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Valojen tummennus spräykin auttaa asiaa aika paljon ja öisin näyttää ihan hyvältä (normaalilta)... tarkoitan siis niitä takapunaisia. Ainoastaan kerran katsari itsellä valittanut niistä valoista ja hädin tuskin edes näki sitä.. joutui käsillään ja papereillaan peitteleen muutaman minuutin että näki pienen valon kimalluksen sieltä kuomun sisältä. Näinkin siis vaan ihan sen takia koska oli tullut vaihdettua muutama "paha" sana katsarin kanssa
T0ni Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Tässä vaasassa käydessäni viisastuin senkin verran että niissä kuulemma pitää olla se E merkintä jos meinaa niitä tehdä Että se siitä hankkeesta.
bird72 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 8. Heinäkuuta, 2005 vaihdoin tohon 2geniin keltaiset niin siitä saakka palaneet:Samat käy heittämänllä paikalleen kun edessäkin.Classic industries californiasta oli firma mistä ostin.
M Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2005 Mulla on omassani tällä hetkellä etusivuvaloista tehdyt. On hiukan lyhyemmat, mutta muovilla saa tyhjät kohdat piiloon. Tarkoitus on vaihtaa punaisiksi eli keltaiset saa sopuhintaan...
Jäsen F Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2005 Minä olen laittanut aina katsastukseen mustaa tarraa sivuvalojen päälle. Kuskinpuolen polttimo on irrotettava pelkällä tuntoaistilla, koska verhoilussa on vasemmalla puolella lukittava boksi, joka estää pääsyn polttimolle. Tottakai ne konttorilla tietää mistä on kyse, mutta kun valoa ei näy, sitä ei ole. Kerran jäi tarrat laittamatta, mutta katsari kehu vaan auton kuntoa, eikä puhunut punavaloista mitään, vaikka vuorenvarmasti ne näki. Tien päälläkään ei ole ollut ongelmia. Muutaman kerran olen ollut ratsiassa, eikä mitään ole valoista sanottu. Ilmeisesti tässä ikä suojelee: yli 50-vuotiaalle äijälle ei yksikään konsta ole punavaloista kitissyt.
Kiesi Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Niitä keltasia/oransseja takaäärivaloja ei tehdä missään joten käsitöiksi menee. Tein aikoinaan itelleni keltaset äärivalot sinne taakse. Homma menee niin että joudut ottamaan ne valot irti ja rikkomaan ne. Kannattaa rikkoa ne silleen että otat irti vaan sen punaisen heijastimen siitä ja sitten vaan laitat tilalle oranssin. Eräs ongelma tässä projektissa on ettei tuon kokoisia oransseja heijastimia saa tarvikeosina, kävin nimittäin jokaisen helsingissä olevan peräkärry- ja sen sellaisen kaupan läpi. Teinpä siis kolmesta osasta ne heijastimet. Tuon operaation jälkeen sitten alkuperäiset tiivisteet ei käy joten joudut jostain hommaamaan paksumpaa tiivistenauhaa. Ei tosin luulis olevan ongelma. Otin kuvia tuosta projektista, jos löydän sen kuvasarjan jostain niin laitan tänne. Edit: Ei tuo keltainen takamarkkeri minusta mitenkään pahalta näytä. http://ezzy.1g.fi/kuvat/cars/2004_cruising_07/cruise_03.jpg
Senior Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Mihinkäs tuo kelpaisi ? http://www.hawksthirdgenparts.com/inc/pdetail?v=1&pid=473
T0ni Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Hienot oot kiesi kasaillu.. eikä kyllä näytä todellakaan huonommilta kuin punasina. Tuollaset pitäs kyllä kikkailla.. Senior: onko noi sitten oikeen ne mitkä pitääkin?
Senior Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Hienot oot kiesi kasaillu.. eikä kyllä näytä todellakaan huonommilta kuin punasina. Tuollaset pitäs kyllä kikkailla.. Senior: onko noi sitten oikeen ne mitkä pitääkin? Enpi tiedä, pitäisi saada mitat.... täytynee pälyillä lisää.
M Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2005 Enpi tiedä, pitäisi saada mitat.... täytynee pälyillä lisää. Tuo näyttäis etuäärivalolta eli on lyhyempi kuin takana.
bird72 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 2gen käy ainakin keltaiset etufender lightsit taakse suoreen. Kannattaa vaihtaa!!
pontiac Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2005 ekaa kertaa leimalla t/a:lla. meni ihan hienosti.oltiin siinä pukeilla ja katseltiin ja ihmeteltiin. alettin sitten laskemaan autoa alas ja inssi totes.niin mitenkähän noi parkit ja noi sivuvalot.mä en ollut muistanut moisia asioita ollenkaan kunhan vain pääsi konttorille että sais edes vähän ajella kesällä, kun on toi 4 numerona ja leima oli jo kylmä.en mä osannut mitään sille vastata,yllätys yllätys rek otteessa mulla on merkinnät hyväksynnästä punaisista takasivuvaloista ja keltaisista parkeista. totes inssi vielä että jos tienpällä kysyvät niin näytä tätä.no meikä tokas siihen jep siihenhän ne on ihan suomeks kirjoitettu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään