Jump to content

Recommended Posts

Posted

tarviis jälleen apuja tyhmälle.eli pitäs saada mystiset käyntihäröt kuriin ja aattelin tilata uuden optin ebaysta.noh,siellähän niitä riittää.mutta on jo niin paljon eri vaihtoehtoja että menee sekaisin!!

hinta pomppii parista sadasta reiluun viiteen sataan taalaan.voisiko joku laittaa vaikka suoraan linkin että osta tämä,tää on hyvä  ;D

näyy msd olevan ainakin tyyris mut vissiin on sit hyväkin.ja puuttuuko noista halvoista sit jotain kun on hintaerot noinkin suuret?

uudet tulpat ja tulpanjohdot on vaihdettu.edelleen tulee koodi satunnaisia sytytyshäiriöitä.jospa optin vaihdolla paranis.

Posted

tarviis jälleen apuja tyhmälle.eli pitäs saada mystiset käyntihäröt kuriin ja aattelin tilata uuden optin ebaysta.noh,siellähän niitä riittää.mutta on jo niin paljon eri vaihtoehtoja että menee sekaisin!!

hinta pomppii parista sadasta reiluun viiteen sataan taalaan.voisiko joku laittaa vaikka suoraan linkin että osta tämä,tää on hyvä   ;D

näyy msd olevan ainakin tyyris mut vissiin on sit hyväkin.ja puuttuuko noista halvoista sit jotain kun on hintaerot noinkin suuret?

uudet tulpat ja tulpanjohdot on vaihdettu.edelleen tulee koodi satunnaisia sytytyshäiriöitä.jospa optin vaihdolla paranis.

Vaihdoin kolme vuotta sitten vanhan optin tilalle MSD:n tuuletetun optin, hyvin on toiminut tähän saakka. Maksoi siihen aikaan karvan alle 500 euroa. Vesipumppu tuli vaihdettua samassa yhteydessä ja tulpanjohdot.

Posted

Itse olen ollut tyytyväinen MSD:n tuuletettuun malliin, autoissa vuosimallia 94 ja 95 (95 käsittääkseni vakio-optikin tuulettuva). 480€ maksoin vm. 1994 Camaron optista vuonna 2009.

Posted

ei kai nuissa ole eroja sen enempää vuosimallin suhteen?(93-97)luulis että nyt myynnissä olevat on kaikki tuuletettuja?mulla siis vm 97.

pitää ettiä sopiva ja samalla vissiin sit kannattaa se vesipumppu vaihtaa.

Posted

olipas siellä paljon asiaa  :o

ei ole kyllä itellä ihan hallussa ton laitteen toiminta....mutta mitä kun katselin noita oireita sivun lopussa niin ei ne kyllä mun autoon natsaa.

mulla pätkii vain tyhjäkäynti ja sekin vain satunnaisesti.olisko se sittenkään se opti??aika kallis ja työläs vaihtaa turhaan mut en kyllä keksi mikä muukaan se voisi olla.

tätä lausetta en kyl osaa heti suomentaa:Weak plug wire spark.mitähän lie meinaa

Posted

olipas siellä paljon asiaa  :o

ei ole kyllä itellä ihan hallussa ton laitteen toiminta....mutta mitä kun katselin noita oireita sivun lopussa niin ei ne kyllä mun autoon natsaa.

mulla pätkii vain tyhjäkäynti ja sekin vain satunnaisesti.olisko se sittenkään se opti??aika kallis ja työläs vaihtaa turhaan mut en kyllä keksi mikä muukaan se voisi olla.

tätä lausetta en kyl osaa heti suomentaa:Weak plug wire spark.mitähän lie meinaa

Suora käännös: heikko tulpanjohdon kipinä ::)

Posted

no se oire kyllä sit sopii ihan täysin  ;D

kai se on paras sit hommata se opti.eihän tosta uudesta varmaan haittaakaan ole....

Posted

no se oire kyllä sit sopii ihan täysin  ;D

kai se on paras sit hommata se opti.eihän tosta uudesta varmaan haittaakaan ole....

Katsot ensiksi silmämääräisesti ne tulpanjohdot, ettei ole rikki tai huonosti kiinni tulpan päällä.

Optin vika oireilee tyypillisesti enemmänkin keski ja yläkierroksilla.

Posted

Kalliimpi ei sitten ole aina parempi.

Yhteen -94 birdiin vaihtui juuri n. 400 euron arvoinen Delphin opti mutta sillä auto kävi vain tyhjäkäyntiä vaivalloisesti.

Vaihdettiin tilalle alle 100 euron kiinantuote ja hyvin toimii.

Siitäkään ei ole enempää tietoa että onko kaikki Delphit sököjä vai oliko vain tässä yksilössä vikaa.

Ja noissa kiinan opteissa on kuulemma myös ollut täysin toimimattomia yksilöitä :(

Posted

on noi optit senverran henkimaailman tuotteita et kannattaa kokeilla ku saa optin paikalleen et se auto lähtee käyntiin ennen ku laittaa sitä vesipumppua sihen päälle, on meinaan tattiotsasta hommaa purkaa uudestaan sen takia et uus opti on viallinen :W

Posted

Ostaisin alkuperäisen GM:n optin #1104032

Jos se juku myy sellaisen alle $250, niin se ei ole varmasti aito GM:n tuote. Aito GM:n opti maksaa yleensä noin $400.

http://www.ebay.com/itm/GM-Performance-1104032-Optispark-Distributor-Vented-Pin-Drive-/400277144900?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item5d32608544&vxp=mtr

258$ mut jos ei ole lahettaa corea +86$

Mita sita uutta ostaa korjaa alkuperaisen ;D \m/

http://www.youtube.com/watch?v=sl8RrDE2r3Y

Posted

Aito GM:n opti maksaa yleensä noin $400.

$386 GmPartsDirect  ;)

Posted

$386 GmPartsDirect  ;)

AC Delcolta saa suoraan tohon 258$  :) jos tietaa mista tilaa ;)