Jump to content

3geniin tuplat kaupan hyllyltä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo, eipä ollukkaan ihan bolt-on. Mutta varmasti hankkimisen arvonen aihio jos meinais tuplia tehä kolmoseen.

Kirjoitettu

kyllä on vaikean näköisesti tehty putket ???  varsinkin jos meinaa käyttää pitkiä sarjoja, joutuu tekemään alkupään itse uusiksi. kuka hyvänsä jolla pysyy vähänkin sulahallussa, tinailee kyllä itse helposti tuplat 3gen:iin. vaihdelaatikon cross member on suurin pullonkaula, muuten ihan helppoa kauraa m/

Kirjoitettu

kyllä on vaikean näköisesti tehty putket ???  varsinkin jos meinaa käyttää pitkiä sarjoja, joutuu tekemään alkupään itse uusiksi. kuka hyvänsä jolla pysyy vähänkin sulahallussa, tinailee kyllä itse helposti tuplat 3gen:iin. vaihdelaatikon cross member on suurin pullonkaula, muuten ihan helppoa kauraa m/

Paitsi jos ei halua vetää putkia taka-akselin alta. Sillon joutuu nikkaroimaan huolella...

Kirjoitettu

Paitsi jos ei halua vetää putkia taka-akselin alta. Sillon joutuu nikkaroimaan huolella...

menee helposti akselin yli, nykyään on saatavissa muokattuja panhard:in ylä osaa jolla tuo kuskinpuoleinen ylitys menee helpommin  m/ ensimmäisessä tuplaputki versiossa jouduin tosiaan käyttämään aikaa kuskinpuolella :-\ nykyäänhän mulla menee akselin ali :P http://www.hawksthirdgenparts.com/camarofirebirdbmr82-2002panhardrodrelocationkit.aspx

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...