Guest PoroPete Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Apukuskin kyljestä on iroc-z teksti aika pahoin rispaantunut, siis onko tietoa mistä voisi kysellä uutta tilalle???
Guest camu88 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2005 Itse otin digikuvat ko. tarroista ja mittasin korkeuden, leveyden ja sen kulman, miten vinossa teksti on. Sitten marssin paikallisen ( Vaasa) mainostoimistoon, ja juttelin kaverin kanssa. No proplemo, sanoi kaveri, ja muutaman päivän päästä oli ihan asialliset tarrat, 4 kpl, eli varaosiakin löytyy. Hintaa tuli 80 euroa. Metro-autossakin varmaan löytyy, mutta hinta voi olla sellainen että on viisainta olla istuallaan kun kuulee hinnan :o
hannux Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2005 Mä teetin ensimmäiset mustasta teipistä ilman raitoja. Aika hyvät. Tein myös CAD-vehkeillä, tietokoneella mallin digikuvasta oikeilla mitoilla, siitä vois koettaa teettää/tehdä.
Guest PoroPete Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2005 Kuule Seppo, mahtaiskohan siitä käyttämästäsi mainostoimistosta löytyä vielä sapluuna niille tarroille kun olet sellaiset jo teettänyt? Tai vieläkö sinulla on tallessa niitä "varaosatarroja" ja olisko niitä mahdollista ostaa sinulta??
Arska Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2005 www.h-print.fi pitäis löytyä, mulle tehtiin siellä.
Timo Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Itse otin digikuvat ko. tarroista ja mittasin korkeuden, leveyden ja sen kulman, miten vinossa teksti on. Sitten marssin paikallisen ( Vaasa) mainostoimistoon, ja juttelin kaverin kanssa. No proplemo, sanoi kaveri, ja muutaman päivän päästä oli ihan asialliset tarrat, 4 kpl, eli varaosiakin löytyy. Hintaa tuli 80 euroa. Metro-autossakin varmaan löytyy, mutta hinta voi olla sellainen että on viisainta olla istuallaan kun kuulee hinnan :o Enpä usko että nuo teetetyt ovat alkuperäisen veroisia. Halpaa ja täydellistä ei ole. Itekki ensin teetin ja sitten tilasin Jenkeistä oikeat ja maksoin kiltisti suolaisen hinnan, mutta kyllä kesti tarkastelun lähempääkin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään