Jump to content

Iroc tarrat

Guest PoroPete

Recommended Posts

Kirjoitettu

Apukuskin kyljestä on iroc-z teksti aika pahoin rispaantunut, siis onko tietoa mistä voisi kysellä uutta tilalle?????????

Kirjoitettu

Itse otin digikuvat ko. tarroista ja mittasin korkeuden, leveyden ja sen kulman, miten vinossa teksti on.

Sitten marssin paikallisen ( Vaasa) mainostoimistoon, ja juttelin kaverin kanssa. No proplemo, sanoi kaveri, ja muutaman päivän päästä oli ihan asialliset tarrat, 4 kpl, eli varaosiakin löytyy. Hintaa tuli 80 euroa.

Metro-autossakin varmaan löytyy, mutta hinta voi olla sellainen että on viisainta olla istuallaan kun kuulee hinnan :o :o

Kirjoitettu

Mä teetin ensimmäiset mustasta teipistä ilman raitoja. Aika hyvät.

Tein myös CAD-vehkeillä, tietokoneella mallin digikuvasta oikeilla mitoilla, siitä vois koettaa teettää/tehdä.

Kirjoitettu

Kuule Seppo, mahtaiskohan siitä käyttämästäsi mainostoimistosta löytyä vielä sapluuna niille tarroille kun olet sellaiset jo teettänyt? Tai vieläkö sinulla on tallessa niitä "varaosatarroja" ja olisko niitä mahdollista ostaa sinulta?????

Kirjoitettu

Itse otin digikuvat ko. tarroista ja mittasin korkeuden, leveyden ja sen kulman, miten vinossa teksti on.

Sitten marssin paikallisen ( Vaasa) mainostoimistoon, ja juttelin kaverin kanssa. No proplemo, sanoi kaveri, ja muutaman päivän päästä oli ihan asialliset tarrat, 4 kpl, eli varaosiakin löytyy. Hintaa tuli 80 euroa.

Metro-autossakin varmaan löytyy, mutta hinta voi olla sellainen että on viisainta olla istuallaan kun kuulee hinnan :o :o

Enpä usko että nuo teetetyt ovat alkuperäisen veroisia. Halpaa ja täydellistä ei ole. Itekki ensin teetin ja sitten tilasin Jenkeistä oikeat ja maksoin kiltisti suolaisen hinnan, mutta kyllä kesti tarkastelun lähempääkin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...