Jump to content

-94 firebird valot

wilailak

Recommended Posts

Kirjoitettu

Hei ! Miten saisi -94 firebirdin valojen luukut aukeamaan vasta kun kytkee lähivalot päälle. Nyt valot nousee ylös jo parkeilla, jolloin huomiovaloista ei ole iloa.

Kirjoitettu

Mulla on tos vakiona siten et parkeilla pysyy alhaalla noi läpät.

Autosi edellinen omistaja lienee kytkeny piuhat uusiksi :-\

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Niin pitäis.

Jos pistää ajovalot päälle sitten äkkiä sammuttaa(vain parkeille asti) ja pistää päälle niin luomet jää ylös, mutta ajovalot ei pala.

Toimiiko teillä noin vai onko mulla jokin härö?

Kirjoitettu

Niin pitäis.

Jos pistää ajovalot päälle sitten äkkiä sammuttaa(vain parkeille asti) ja pistää päälle niin luomet jää ylös, mutta ajovalot ei pala.

Toimiiko teillä noin vai onko mulla jokin härö?

Toimii noin. Hienoa ajella luukut ylhäällä vaan ei valoa..... ;D

Kirjoitettu

Jos laittaa ajovalot päälle ja siitä parkeille, jää lamput ylös.

Kirjoitettu

Mulla huomiovalot kytketty nyt niin, että palavat kun kytken parkit päälle.

Kirjoitettu

Mulla jostain syystä luukut nousee ylös heti kun laittaa parkit päälle. Ajatus on asentaa huomiovalot, jottei tarvitsisi ajaa luukut ylhäällä, mutta pitäisi saada parkeilla pysymään valot alhaalla.

Kirjoitettu

Mulla jostain syystä luukut nousee ylös heti kun laittaa parkit päälle. Ajatus on asentaa huomiovalot, jottei tarvitsisi ajaa luukut ylhäällä, mutta pitäisi saada parkeilla pysymään valot alhaalla.

Jotain omia virityksiä sähköpuolella.... :(

Kirjoitettu

Löytyi ongelman syy. Aukaisumoottorin vaihteen ratas on ilmeisesti kulunut ja siitä syystä luukku ei paikoittunut oikeaan paikkaan ja siksi aukesi väärään aikaan + rutisi sulkeutuessaan. Oheisen webbisivun ohjeiden mukaan, kun käänsi moottorin toiseen asentoon, niin johan alkoi toimimaan.

http://www.bfranker.badz28.com/headlightfix/index.htm

Kiitos kuitenkin neuvoista !

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...