kit Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 niin eli mahtuuko tälläinen 195 cm pitkä ajamaan pontiac trans am tai firebirdiä? eli ottaako ratti kiinni jalkoihin tai pää kattoon?
Shadowcast Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Eikös David Hasselhofkin ollu about noin pitkä ja silti mahtu KITTiin hyvin Penkkii vaan taakse ja kallistusta, eiköhän se sillä suju.
Guest Redcat Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Sama autohan tuo on.... mutta hmm.... meillä on targa ja minä olen 189cm:n mittainen ja mahdun jotakuinkin vielä. Targasta mainitsin siksi että kun laitan palojen eteen shade-palat, niin tukka lähes hipoo kattoa. Taitaa täällä klubilla tosin olla kaksimetrinen Camaro-mieskin, joten eiköhän noihin jotenkin mahdu.
kit Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 niin jotenkin täytyy sulloa itseänsä sinne kaupan pihassa 15 minuuttia.
Guest Ezzy Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 186cm ja 140kg ja ei mitään ongelmaa mahtumisen kanssa. Tilavin henkilöauto mitä olen ikinä ajanut.
Guest Redcat Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Niin ja tilttirattihan näissä on.
Shadowcast Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 186cm ja 140kg ja ei mitään ongelmaa mahtumisen kanssa. Tilavin henkilöauto mitä olen ikinä ajanut. Luulis et siin sun Mersus on isompi takapenkki
Guest juze Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 195cm ja 115kg. Targa antaa pääntilaa.
Guest Ezzy Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Luulis et siin sun Mersus on isompi takapenkki harvemmin se kuski siellä on.
Shadowcast Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 harvemmin se kuski siellä on.
T0ni Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Niin jos ei oo mallia poliisiopisto
Guest Knight Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Eikös David Hasselhofkin ollu about noin pitkä ja silti mahtu KITTiin hyvin Penkkii vaan taakse ja kallistusta, eiköhän se sillä suju. Hasselnutin tapauksessahan oli noita penkin trailereita vedetty taaksepäin tai pidennetty.. en nyt muista kumpi se oli. Tässäpä kuva.. etupenkki ihan kiinni takapenkissä eikä jalkatilaa takana ollut yhtään. Jos mäigölillä oli pari tyyppiä matkassa mukana niin se toinen oli aina pelkääjän puolen takapenkillä matkustamassa.
kit Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 :'( Taisi mennä unelma siinä. ku tarttisa mahtua neljä ihmistä kyytiin ja on mikuelin pääkin aika lähellä kattoa tossa kuvassa.
Shadowcast Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 :'( Taisi mennä unelma siinä. ku tarttisa mahtua neljä ihmistä kyytiin Kompromisseja. Mietin mäkin silloin kauan kuin DeLoreanin ostoa suunnittelin kun se oli kaksipaikkanen. Mietit vaan kumpaa haluat enemmän; F-Bodyä vai sitä kolmatta kuskattavaa....
Soppa Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 15. Heinäkuuta, 2005 Kannattaa ehottomasti käydä istumassa ja kokeilemassa, mahtuuko oikeesti. Omasta mielestä kolmosgenneri on aika tilava, olen 187cm/110kg ja normaali ajoasento rento ja makaava. Sillonkaan penkki ei ole taaimmaisessa asennossa. Tarvittaessa mahtuu penkki paljon eteenkinpäin jos takapenkille hyppää samankokoinen tyyppi kyytiin...
Mika Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Hyvin tuonne itsekin pienenä sopii..(177cm / 85 kg)
JohnnyMichael Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Jos ei ajamisen mahtumisen kanssa ole suurempia ongelmia normaali keskikokoisen perheauton kanssa, ei niitä liene 3 gen pirssin kanssakaan. Ja takapenkillä olijoillehan on aivan sama, nehän on yleensä kännissä, ja ainakin mulla auto on rekisteröity kaksipaikkaiseksi, jolla saa tilapäisesti kuljettaa kahta henkilöä lisäistuimilla
Punishment Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Mä olen 180 cm ilman sukkia ja loistavasti mahdun ajamaan. Ja kun ottaa targakaton pois niin sitten mahtuu vaikka kirahvi ajamaan
PSN Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 193cm ja 4gen Camaroon mahduin ihan hyvin. Oli vähän tiukkaa jalkatilan suhteen (penkki taka-asennossa), mutta kun ei automaatin kanssa tarvinnu hirveästi jalkoja liikutella, niin hyvin mahtui. Takapenkin jalkatilat ei kiinnosta.
ritari ässä Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 ja on mikuelin pääkin aika lähellä kattoa tossa kuvassa. Ei sen pää ole katon lähellä, vaan toi -80 luvun pehmennys nostaa ainakin 5 senttiä.
Guest juze Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 :'( Taisi mennä unelma siinä. ku tarttisa mahtua neljä ihmistä kyytiin ja on mikuelin pääkin aika lähellä kattoa tossa kuvassa. Pöh, jos tarttee enempi matkustajia, niin laitat eukon kuskiks. esim toissaviikonloppuna laitin eukon kuskiks ku piti paria kaveria kyyditä. Itse 195cm/115kg, kaveri takapenkillä meikäläisen kanssa 185cm/95kg ja etupenkillä heppu melkeen 190 pitkä ja 120kg. Eikä se eukkokaan mikään mini ole kun melkeen 180cm, paino taitaa meistä äijistä tosin jäädä jonninverran "Ajoneuvossa saa tilapaisesti kuljettaa kahta henkilöä lisäistuimilla"
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään