hoge Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Mistäköhän löytyis vm 88 gta radion johtovärit, haulla ei oikein löytyny.Kun kuiteski on sähköstä antennia sun muuta, edellinen omistaja oli kytkeny vanhan rammarin väärin ja jostain syystä purki akkua ja nyt haluis laittaa "oikein" radion kiinni. Milläs ootte muuten tehny lisää tilaa että mankka menis pohjaan?Edellisestä soittimesta oli vedetty piuhat etulevystä konttiin mis mankka oli, eipä oo ennen tullu vastaan moista.
Z-mo Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Mä tein mankalle syvyys-suunnassa tilaa seuraavasti: Puuklapi ja vasara käteen, puuklapi kiinni siihen tukirautaan, mikä estää mankkaa menemästä syvemmälle, ja vasaralla muutama isku niin että tukirauta taittuu... ja sitten mankka meneekin jo pohjaan saakka. Piuhojen värejä en nyt muista millään...
hoge Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Heinäkuuta, 2005 Puuklapi kuulostaa hyvältä... Oikeestaan ei tarvis kun virta-piuhojen ja sen antennin värit saada tietoon.Tai sit pitää rakentaa sähkökynä kun on hävinny edellinen.
Mika Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2005 Minulta löytyy kaikkien piuhojen suomenkieliset kytkentäohjeet, jos tarvetta tulee
Punishment Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2005 Mun 88 GTAssa oli alkuperäisen mankan takana sellainen muovihökötys joka esti uuden MP3 soittimen asennuksen. Piti purkaa keskikonsolia jonkin verran, että sen tarpeettoman muovihöskän sai pois. Se muovihöskä oli jollain metalliniiteillä kiinni keskikonsolin pohjassa. Mutta oli sellainenkin vika, että jatkuvan virran johtoa ei löytynyt mistään??? Vaikka virtakynällä etsin. Joten ratkaisin sen ottamalla tupakinsytyttimestä jatkuvanvirran ja maan. Jos sulla on Delcon mankka tallella niin siihen päälle on stassattu värikoodit. (Ainakin mulla oli) Olen vissiin tunari, mutta mulla meni aikaa tähän rojektiin 6 tuntia!!! Voit varautua v*tutukseen :'(
hoge Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Joo tosiaan siel on joku muovihökötys eikä peltiä joten ei puuklapilla oikein oo tekoa.Jatkuvaa virtaa kyllä löytyi.Mites pitääkö se muovi jotain kasassa?
Guest juze Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Joo tosiaan siel on joku muovihökötys eikä peltiä joten ei puuklapilla oikein oo tekoa.Jatkuvaa virtaa kyllä löytyi.Mites pitääkö se muovi jotain kasassa? Itse purkasin konsolin irti ja rautasahan terällä veistelin veke muovin. Oli senverta johtoja siel takana, ettei uskaltanu mäntätä vek
japa350 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Joo tosiaan siel on joku muovihökötys eikä peltiä joten ei puuklapilla oikein oo tekoa.Jatkuvaa virtaa kyllä löytyi.Mites pitääkö se muovi jotain kasassa? Mulla siihen muovihökötykseen tuli alkuperäisen radion takana ollut muovitappi, eli se on ollut tukena siellä. Leikkelin sen sitten Dremel-tyyppisellä vehkeellä sieltä varovasti pois, laitoin sinne ensin muovilevyn johtojen suojaksi. Ei tullut siltikään tarpeeksi tilaa syvyyssuunnassa, jouduin vanerista tekeen sitten asennuskehyksen soittimelle.
Z-mo Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Ihme touhuja teillä... Ei mulla mitään muoveja siellä ollut. Pelkkä rautanen tukirauta missä reikä, reikään menee orkkisradion takana oleva tappi. Nähtävästi sit 87-88 tapahtu jonkunnäkösiä muutoksia sinne...
Soppa Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 20. Heinäkuuta, 2005 Mulla ei ole 88:ssa mitään ihmeempää muovihässäkkää siellä... Camarot on vissiin yksinkertasempia tässä suhteessa
gmc63 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Ei mullakaan ollu siin 89 mitään muovihässäkkää :Dpelkkä tukirauta jonka sai just puupalikalla väännettyä ja se siitä
Punishment Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2005 Mä revin koko muovihökötyksen pois. Se lähti ilman suurempia ponnisteluja kunhan meisselillä väännin ne "niitit" pois.
Rafe Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2005 Tarvitko vielä ne piuhojen värit?. Mulla on korjauskirja -89 Camaroon tosi on hyvät ohjeet, voisin huomena ottaa mukaan töyhin ja skannata tiedostoksi, jos vielä tarviit. Uskoakseni kytkennät on Camarossa ja Bonussa samat.
hoge Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2005 Ei tarvi piuhojen värejä enään... Miten helvetissä toi "quote" toimii kun ei löyry alkuunkaan
Senior Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Klikkaa "quote" sen viestin oikeasta ylänurkasta, jota haluat lainata.
Soppa Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2005 Ei tarvi piuhojen värejä enään... Miten helvetissä toi "quote" toimii kun ei löyry alkuunkaan Tälleen se toimii. Kirjoita kommenttisi tähän lainauksen alapuolelle. Älä koske ylläolevassa tekstissä [ ja ] merkkien välissä olevaan osuuteen, koska niissä on tietokoneen tiedot siitä, mitä viestiä on lainattu.
Iroc-z89 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Eipä ollut mullakaan Camarossa mitään erikoista asennuksessa, vanha Delco poies, paikallisesta Amerikanvaraosaputiikista hommattu sovitekonsoli asennuslevyineen paikalleen ja uusi mp3 soitin asentui hienosti paikalleen. Mistä olette muuten vetäneet johdotuksen konehuoneesta sisätiloihin, pitää vetää virtajohto vahvarille akulta takakontiin , mutta mistä menee paras läpivienti tulipellin läpi , vai onko muuta vaihtoehtoa ?
350formula Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Eipä ollut mullakaan Camarossa mitään erikoista asennuksessa, vanha Delco poies, paikallisesta Amerikanvaraosaputiikista hommattu sovitekonsoli asennuslevyineen paikalleen ja uusi mp3 soitin asentui hienosti paikalleen. Mistä olette muuten vetäneet johdotuksen konehuoneesta sisätiloihin, pitää vetää virtajohto vahvarille akulta takakontiin , mutta mistä menee paras läpivienti tulipellin läpi , vai onko muuta vaihtoehtoa ? Kyllä se taisi olla helpoin ja suora reitti sieltä kuskin jalkatilasta; siellä on ainakin yksi iso läpivientikumi, oli vielä ihan tyhjäkin (ainakin -89 Formulassa).
Iroc-z89 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2005 Kyllä se taisi olla helpoin ja suora reitti sieltä kuskin jalkatilasta; siellä on ainakin yksi iso läpivientikumi, oli vielä ihan tyhjäkin (ainakin -89 Formulassa). Jep, kiitoksia , säästyi taas aikaa kun ei tarvitse turhaan miettiä ja pähkäillä . Eiköhän se sieltä sitten löydy läpivienti , oma on samanvuotinen vaikka irock, mutta eipä kai noissa korin varusteissa niin paljoa eroa voi olla . No sehän selviää kun alkaa johtoa laittelemaan .
Iroc-z89 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2005 Kyllä se taisi olla helpoin ja suora reitti sieltä kuskin jalkatilasta; siellä on ainakin yksi iso läpivientikumi, oli vielä ihan tyhjäkin (ainakin -89 Formulassa). Jep. kiitoksia hyvästä vinkistä , sieltähän tuo läpivienti löytyi ja johdotus tuli vedettyä . Tosin omassa kulki siitä läpiviennistä myös yksi johto ennestään .
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään