jussi70 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Oisko kellään heittää linkkiä josta näkis ls1 trans amin huohotus periaatekuvan. Omassa kun letkuja katkottu ja tulpattu. Huohottimen siis moottorin katku tulee hyttiin. Sais ehjättyä tuon ja ois mukava kun menis suurin piirtein kuten ajateltu gm:llä.
Z-mo Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 17. Huhtikuuta, 2012 (1) To HVAC (2) To Power Brake Booster (3) EVAP System Test Port (4) To EVAP Canister (5) EVAP Canister Purge Solenoid (6) Throttle Body (7) Positive Crankcase Ventilation (PCV) Valve ( Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (9) Crankcase Ventilation Hose (10) Crankcase Ventilation Hose
jussi70 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Kiitokset Z-mo:lle kuvasta! Pitänee hakea letkuja ja yhteitä motonetistä… Moottorin takana tulipellin alla olevat letkut jotka tulevat apukuskin puolelta on poikki. Ko. putket on päällekkäin vulkanoitu kumiseen liittimeen ja liitin on mennyt poikki. Siinä ne putket nyt konehuoneeseen puhaltelee.. Toki vähän ed. omistaja korjannutkin, se putki joka tulee kuskin puolen venttiilikopasta pitäis luutavasti mennä ed. mainittuun katkenneeseen liittimeen. Se on tulpattu. HVAC :lle menevää letkua en vielä pongannut, mistähän se pin pitäis pilkistää? Kyllä joo, service engine valo palaa Pitäisköhän käydä vakoileen samanmoisesta autosta ennen kuin alkaa tuhertaan…
jussi70 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Huohotusletkut korjattu, hajut katos. Kiitis vielä z-mo:lle kuvasta josta sai varmistuksen miten letkut kuuluu kulkea...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään