Guest riipsa Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 17. Heinäkuuta, 2005 Moro. Öljynvaihdon jälkeen alkoi konehuoneessa nakuttaa.Olisko mahd. venttiili? Kylmänä ääntä ei kuulu. Vaikuttaako bensan oktaani? Kiitos yst. vast. terv. eka f-birdin omistaja
Guest juze Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kyllä ne öljynpuutteesta alkaa hyvinkin krapista. Tarkastappa nyt öljynvaihtosi onnistuminen...
mieta Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Ei pitäs oktaani paljon vaikuttaa kun puristuksia on vain 8.5
Karppa Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Jep,tuliko öljyproppu kiinni ,vai olisko öljy niin lirua että olis joku nostaja ruvennu vuotamaan.
Guest riipsa Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Proppu on kiinni. .Paineet on ylhäällä.Öljy on Valvoline racing 20W-50.
Guest juze Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Olisko ollu vanha öljy paksumpaa ku uus ?
Guest riipsa Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 vaikee sanoo. Vanhaa se ainakin oli!
Senior Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 vaikee sanoo. Vanhaa se ainakin oli! Joskus paksuilla öljyillä kelmit ja konnat peittävät koneen kolinan juuri ennen pirssin myyntiä.... toivottavasti sun kohdalla ei ole niin.
Guest juze Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Heinäkuuta, 2005 Joskus paksuilla öljyillä kelmit ja konnat peittävät koneen kolinan juuri ennen pirssin myyntiä.... toivottavasti sun kohdalla ei ole niin. Näin tekevät Itse ostan aina autoni huijarelta... Eipä tule yllätyksenä jos jotain on koitettu jemmata
smokeybandit Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 26. Heinäkuuta, 2005 ajeletko 95 vai 98 bensalla?
Guest riipsa Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2005 ajeletko 95 vai 98 bensalla? [/quot kokeilin kumpaankin. Kuinka niin?
gmc63 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2005 mulla vaan toi 98 toimii kone paremmin
smokeybandit Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2005 mulla oli autossa sama nakutusongelma kun vaihdoin öljyt.aattelin sit että jos se bensasta johtuis. ajelin sitten 98 sijaan 95 ja nakutus vaimeni huomattavasti.en sitten tiedä jos sytytyksessä ois jotain häikkää mut toimii ainakin mulla paremmin 95 ja käy tasasemmin.
smokeybandit Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Heinäkuuta, 2005 mullakin vaikka sain sitä nakutusta vähän vaimennttua 95 bensalla kyllä se vielä joskus vähän nakuttaa vaikkakin vähän vaimeemmin ku 98 bensalla.sit joskus se ei nakuta ollenkaan,esim:kylmänä.sitä 95 sai ajella muutaman täyden tankin ennen kun nakutus vaimeni.sullakin tietysti jos ei 95 vaimenna nakutusta ni tuskin se bensasta sitten johtuu.kahtelin tossa muuten mun huoltokirjaa ni siinä mun pontikassa pitäs olla nakutus sensori mikä estää koneen nakutuksen lämpimänä(korjatkaa jos oon väärässä) voihan se olla että se ei mulla toimi tai siinä on kosketushäiriö.ni sillon se myöhästää sytytystä mikä taas aiheuttaa sen nakutuksen.laittele muuten tänne viestiä,jos saat tietää mikä siinä sun autossa aiheuttaa sen nakutuksen ni voin sit kahtoo omasta autosta saman homman.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään