Jump to content

-91 firebird 3.1 V6

Guest riipsa

Recommended Posts

Kirjoitettu

Moro. ;)Öljynvaihdon jälkeen alkoi konehuoneessa nakuttaa.Olisko mahd. venttiili? Kylmänä ääntä ei kuulu. Vaikuttaako bensan oktaani? Kiitos yst. vast. terv. eka f-birdin omistaja

Kirjoitettu

Kyllä ne öljynpuutteesta alkaa hyvinkin krapista.

Tarkastappa nyt öljynvaihtosi onnistuminen...

Kirjoitettu

Jep,tuliko öljyproppu kiinni ;D,vai olisko öljy niin lirua että olis joku nostaja ruvennu vuotamaan.

Kirjoitettu

Proppu on kiinni. ;).Paineet on ylhäällä.Öljy on Valvoline racing 20W-50.

Kirjoitettu

vaikee sanoo. Vanhaa se ainakin oli!

Joskus paksuilla öljyillä kelmit ja konnat peittävät koneen kolinan juuri ennen pirssin myyntiä.... toivottavasti sun kohdalla ei ole niin. :(

Kirjoitettu

Joskus paksuilla öljyillä kelmit ja konnat peittävät koneen kolinan juuri ennen pirssin myyntiä.... toivottavasti sun kohdalla ei ole niin. :(

Näin tekevät >:(

Itse ostan aina autoni huijarelta... Eipä tule yllätyksenä jos jotain on koitettu jemmata ::)

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

ajeletko 95 vai 98 bensalla?

[/quot

kokeilin kumpaankin. Kuinka niin?

Kirjoitettu

mulla oli autossa sama nakutusongelma kun vaihdoin öljyt.aattelin sit että jos se bensasta johtuis. ajelin sitten 98 sijaan 95 ja nakutus vaimeni huomattavasti.en sitten tiedä jos sytytyksessä ois jotain häikkää mut toimii ainakin mulla paremmin 95 ja käy tasasemmin. :)

Kirjoitettu

mullakin vaikka sain sitä nakutusta vähän vaimennttua 95 bensalla kyllä se vielä joskus vähän nakuttaa vaikkakin vähän vaimeemmin ku 98 bensalla.sit joskus se ei nakuta ollenkaan,esim:kylmänä.sitä 95 sai ajella muutaman täyden tankin ennen kun nakutus vaimeni.sullakin tietysti jos ei 95 vaimenna nakutusta ni tuskin se bensasta sitten johtuu.kahtelin tossa muuten mun huoltokirjaa ni siinä mun pontikassa pitäs olla nakutus sensori mikä estää koneen nakutuksen lämpimänä(korjatkaa jos oon väärässä) voihan se olla että se ei mulla toimi tai siinä on kosketushäiriö.ni sillon se myöhästää sytytystä mikä taas aiheuttaa sen nakutuksen.laittele muuten tänne viestiä,jos saat tietää mikä siinä sun autossa aiheuttaa sen nakutuksen ni voin sit kahtoo omasta autosta saman homman.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...