imasaf Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 ylittää mun ymmärryksen joten kuka vois kertoa mikä mättää? Elikkä mulla oli turvavyöt irti ja nyt kun laitoin takas niin tuli vikaa, elikkä noi rulla ei toppaa, elikkä kun vedät vyöstä nopeesti niin ei mee lukkoon, mutta kun otan irti kynnyksestä ton jutun niin kädessä toimii kuin kultakello! Eipä ole tälläistä tullut vastaan ja pitäs ens viikolla katsastaa mut tuskin menee läpi kun ei vyöt pelitä.
pantera Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 ylittää mun ymmärryksen joten kuka vois kertoa mikä mättää? Elikkä mulla oli turvavyöt irti ja nyt kun laitoin takas niin tuli vikaa, elikkä noi rulla ei toppaa, elikkä kun vedät vyöstä nopeesti niin ei mee lukkoon, mutta kun otan irti kynnyksestä ton jutun niin kädessä toimii kuin kultakello! Eipä ole tälläistä tullut vastaan ja pitäs ens viikolla katsastaa mut tuskin menee läpi kun ei vyöt pelitä. Siellä lukossa on puntti joka reagoi hidastuvuuteen eli vyö nappaa kiinni vasta kun jarruttaa kovin. Kädessä lukko toppaa kun puntti on väärässsä asennossa
avogta-89 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 ylittää mun ymmärryksen joten kuka vois kertoa mikä mättää? Elikkä mulla oli turvavyöt irti ja nyt kun laitoin takas niin tuli vikaa, elikkä noi rulla ei toppaa, elikkä kun vedät vyöstä nopeesti niin ei mee lukkoon, mutta kun otan irti kynnyksestä ton jutun niin kädessä toimii kuin kultakello! Eipä ole tälläistä tullut vastaan ja pitäs ens viikolla katsastaa mut tuskin menee läpi kun ei vyöt pelitä. tekee ton ihan normaalistikin eli ei lyö lukkoon ja aina leimasta läpi menny (niiden osalta )
imasaf Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Huhtikuuta, 2012 Kiitokset, elikkä yks murhe vähemmän, tai siis ainut murhe
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään