Jump to content

Etuturvavyöt

imasaf

Recommended Posts

Kirjoitettu

ylittää mun ymmärryksen joten kuka vois kertoa mikä mättää? Elikkä mulla oli turvavyöt irti ja nyt kun laitoin takas niin tuli vikaa, elikkä noi rulla ei toppaa, elikkä kun vedät vyöstä nopeesti niin ei mee lukkoon, mutta kun otan irti kynnyksestä ton jutun niin kädessä toimii kuin kultakello! Eipä ole tälläistä tullut vastaan ja pitäs ens viikolla katsastaa mut tuskin menee läpi kun ei vyöt pelitä.

Kirjoitettu

ylittää mun ymmärryksen joten kuka vois kertoa mikä mättää? Elikkä mulla oli turvavyöt irti ja nyt kun laitoin takas niin tuli vikaa, elikkä noi rulla ei toppaa, elikkä kun vedät vyöstä nopeesti niin ei mee lukkoon, mutta kun otan irti kynnyksestä ton jutun niin kädessä toimii kuin kultakello! Eipä ole tälläistä tullut vastaan ja pitäs ens viikolla katsastaa mut tuskin menee läpi kun ei vyöt pelitä.

Siellä lukossa on puntti joka reagoi hidastuvuuteen eli vyö nappaa kiinni vasta kun jarruttaa kovin.

Kädessä lukko toppaa kun puntti on väärässsä asennossa

Kirjoitettu

tekee ton ihan normaalistikin eli ei lyö lukkoon ja aina leimasta läpi menny (niiden osalta  :W )

Kirjoitettu

Kiitokset, elikkä yks murhe vähemmän, tai siis ainut murhe ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...