jussi70 Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 No, kaukosäädin ei tietenkään toimi. Vaihdoin patterin ja tein kaukiksen uudelleen opetuksen, mutta kuului vain naksaus kun luukut tai joku luukku naksahti. Eikä muuten toimi edelleenkään... Pitäiskö kattoa nuo kaukon piirilevyn tinaukset seuraavaks vai onkhan se joku ohjain jossain muualla sökö. Vähän liian helppo remontti oiskin ollu jos ois alkanut noin vaan toimiin
jussi70 Posted May 13, 2012 Author Posted May 13, 2012 No mutta kaukohan alkoi toimimaan kun opetteli. Tai siis kauko toimii mutta järjestelmä ei, siis täydellisesti. Autossa on siis alkuperäinen kauko-ohjattu keskuslukitus ja hälytin. Kuskin ovi ei mene lukkoon ja lukko mekanismin reiästä kun katsoo niin sellainen valkoinen karkkirasian kokoinen laatikko heilahtaa oven sisällä aina kun lukitsee tai avaa... Apumiehen ovesta vakoilin, että moinen valkoinen aski pitäis olla kiinni oven päädyssä. Mikähän piru tuonkin on irroittanut ja millähän se pitäis saada kiinni. Ovi pahvi pois joku ilta, sieltähän tuo varmaan avautuu... Kertokaa toki vinkkejä jos kokemuksia...
Mika Posted May 14, 2012 Posted May 14, 2012 Pitäisi vissiin omassakin tehdä kaukosäätimelle uudelleen ohjelmointi tai mikä lie se nyt onkaan
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now