Make85 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Auto on '86 camaro 2.8+manuaali (t-5?). Laatikkoöljyt pitäs vaihtaa ja olen lueskellut että Dexron III kävis sinne. Mutta onko väliä että onko ne mineraalit vai täyssynteettiset? Autolla on tarkoitus ajaa talvellakin että sekin pitäs ottaa huomioon öljyn vaihdossa.
Hurja Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Huhtikuuta, 2012 kuvittelisin luulevani että ei oo väliä kummat sinne laittaa
Make85 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Päivitystä aiheeseen. Western partsin kaveri sanoi että vm.87 ja vanhempiin manuaaleihin pitäs laittaa gl4 vaihdelaatikkoöljyt (mulla siis vm. 86) jonkun ohjeen mukaan, minkä kyllä sanoi mutten muista nyt, ja vm. 88-> automaattiöljyt. Onko kukaan kuullu tämmösestä?
Hurja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Päivitystä aiheeseen. Western partsin kaveri sanoi että vm.87 ja vanhempiin manuaaleihin pitäs laittaa gl4 vaihdelaatikkoöljyt (mulla siis vm. 86) jonkun ohjeen mukaan, minkä kyllä sanoi mutten muista nyt, ja vm. 88-> automaattiöljyt. Onko kukaan kuullu tämmösestä? Borg & Warner T5 lootaan menee vuosimallista riippumatta automaattilootaöljyä. Vanhempiin rautakuorisiin 4 vaihteisiin GL5 öljyä.
Make85 Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Ahaa, eli siis automaattiöljyllä mennään, kiitoksia vastauksesta
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään