Jump to content

Gen3 booster/sylinteri combo gen1:ssä

Recommended Posts

Kirjoitettu

Asensin 69 Camaroon gen3:sen uuden jarru booster/sylinteri combon ja nyt meinaa lentää lasista läpi kun jarruttelee...  ;D Eli tuntuma polkimessa on kuminen ja poljinkin palautuu hitaan puoleisesti. Kaikki tuntuu hyvälle kun auto ei ole käynnissä eli tehostin ei ole toiminnassa. Ensimmäinen ajatukseni oli että olen kytkenyt jarruputket väärin päin pää sylinteriin... nyt on etummainen (9/16 nippa koko) eteen ja takimmainen on kytketty taakse (ssbc:n säätö venttiili välissä). Eli vaikuttaako näin merkittävästi jos putket väärinpäin??  Combo tilattiin ainakin levy/rumpu mallina joka mulla nyt siis on(vakio levyt/rummut). Gen 3 pienemmässä boosterissa huhujen mukaan on myös tupla kalvot??? vaikuttaisko se mitenkään asiaan tän ongelman suhteen???(vakio booster ei mahtunut ottamatta venttiilikoppiin kiinni) LS koneella....

Kertokaahan mielipiteenne asiasta niin saadaan hommat kuntoon ja auto baanalle  8)

TimoP

040-8499828

Kirjoitettu

Ensimmäinen ajatukseni oli että olen kytkenyt jarruputket väärin päin pää sylinteriin

Takimmainen haarotetaan eteen, etummaiseen propovalve väliin ja siitä taakse.

propovalve.jpg.77a31eb4ea88b2cb76a2dded35612279.jpg

Kirjoitettu

Ok...Eli eiku taivuttamaan putket uudestaan ja nipat vaihtoon niin sitten ainakin on oikein...Kiitos tästä tiedosta  *clap*

TimoP

Kirjoitettu

Ollos hyvä.

Itellä sama homma edessä jossain kohtaa kesällä.

Hommasin kans SSBC:n propon mittarilla.

ropojamitsku.jpg.96bb2eb0e5578c7395a0ee1f36a36107.jpg

Kirjoitettu

Joo...mulla täysin sama propo mutta ilman mittaria... aloin miettiin että löytyykähän noita adapteripaloja esim. us partsilta jolloin mun ei ees tarvis tehdä uusia päitä... olen nimittäin jo taivuttanut jarruputket aika tiukkaan kulmaan ja voi olla että ei oo tilaa enään jarruputki työkalulle ellen sit suorista putkia ensin... etummaises ainakin on "iso" 9/16 kierre joka pitäis sit supistaa takimmaiseen sopivax....

TimoP

Kirjoitettu

US-Partsilla löytyy ainakin Help/Dormanin osaa.

Käy sivuilla linkkien alta tutkailemassa nettikatalogeja läpi, saattais löytyy adapterikin.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...