sukramair Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 revin tossa etu levyt irti mutta mutta milläs olette irrottaneet laakerien ulkokehät jotka jää sinne holeen saako kotikonstein pois vai pitääkö viedä (kalliseen)johonkin prässiin varmaan kantsii kuitenkin nekin vaihtaa.......
F350 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Biltemasta saatavalla massavasaralla, missä paino liikkuu metallivarren päällä ja päässä on koukku, minkä saa laakerin reunan taakse. Kannattaa ehdottomasti vaihtaa se ulkokehäkin.
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Lyönti puikko ja vasara, niin lähtee. Pitää vaan muistaa naputella vähän väliä joka puolelta että tulee suorassa pois. Uuden saa asennettua vastaavasti kun laittaa sopivan kangen tai putken laakerin päälle ja naputtaa tätä kangen palaa. Lämpöä voi toki antaaa navalle ja pitää laakerin kehää pakastimessa, niin sekin helpottaa asennusta
sukramair Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 no joo tossahan ne kävin irrottamassa 10min meni takaa meisselillä naputtelin takasin täytyy soveltaa tota putki viritelmää jos vain saisin ne OIKEAT laakerit ku taas puljussa ryssitty ja LÄETETTY jotku skeittilaudan laakerit
white Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Itse käytin asennukseen sitä vanhaa laakeria tai siis kehää koska se on juuri oikean kokoinen,sitä sit vaan hakkaamalla menee helposti. Ei tarvi etsiä putkenpätkiä.
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Kirjoitettu 21. Heinäkuuta, 2005 Itse käytin asennukseen sitä vanhaa laakeria tai siis kehää koska se on juuri oikean kokoinen,sitä sit vaan hakkaamalla menee helposti. Ei tarvi etsiä putkenpätkiä. Menee se nuonkin, mutta kun nyt vaan hyllyissä sattuu löytymään kaikkea rojua, mm sopivia kangen pätkiä laakerin asennukseen, niin rojuja päätin käyttää. Pääasiahan kuitenkin on että laakeri menee perille asti koloonsa ja vieläpä oikein päin ja suorassa
sukramair Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2005 joo helppo homma oli leikkasin vanhan laakerin kehän poikki niin ei jää jumiin sekin kun sillä paukuttelin kans
Jarno Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 Mites ton jarrulevyn kiristys? Mun uusissa levyissä on toi ulkokehä valmiina. Chiltonista olin huonolla enklantilla ymmärtävinäni,että "piukkaan" ja varttikierros auki! Voiko se olla tosiaan noin? "tighten the castle nut until the bearing is snug. Back off the nut 1/4 turn."
Guest pile Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 löysät pois ja sitten aavistus auki niin että pyörii hyvin. eikä tarvi joka välis olla säätelemäs
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään