Jump to content

Imuilman esilämmitys


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kattelin tossa koneen vesiletkuja ja tuli mieleen, et onko kellään kokemuksia siitä, et onko se kuin tarpeellinen/tärkeä se vesikierto siinä läppärungossa??? Jenkit kun näyttää kauppaavan kaikenlaisia "kittejä"millä ohittaa se vedenkierto. Olis vaan niin helppo vetää lämppäriltä tuleva letku suoraan lohkoon, ettei se suotta kiertäis läppärungon kautta... Eli onko odotettavissa ongelmia ja lisää hiusten lähtöä jos tollasen patentin väsää??? :)

Kirjoitettu

jos autosi on vain kesä käytössä niin siitä ei ole muuta kuin haittaaaaa isolla H:lla

Kirjoitettu

jos autosi on vain kesä käytössä niin siitä ei ole muuta kuin haittaaaaa isolla H:lla

 

niin eli vesiletkusta...

 

Mä ymmärsin nopeesti että kesällä on tosta modista haittaa..

 

Voithan sä kokeilla. Ideanahan on saada läppärunko pysymään sulana ja saada koneeseen nopeemmin läpöö.

 

Kesällä se lämmittää turhaan.

Kirjoitettu

Joo eipä tuolla oo tarkotus lumikelillä ajella. Sitä vaan meinasin et alkaaks noi vehkeet kuin helposti jäätämään??? Laskeehan se lämpötila keväällä ja syksyllä aika nopeesti nollan tietämiin...

 

Ei kai siinä auta muu kun kokeilla... Eli letku- ja olutkauppaan mars!!! 8)

Kirjoitettu

Mulla siinä vesiletkussa on joku venttiili.. Eli ei kai se vesi siellä kierrä, kun kone on lämmennyt? Hmm.. vai onko se just toi lämppärin säädin? Semmonen tatti kuitenkin.

 

Jos siellä kiertää vesi koko ajan, niin voishan siihen asentaa jonkun oman venttiilin, mistä kääntää lämmöt päälle, jos alkaa jäätämään.

 

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...