Jump to content

Pontson perä, muta mikä?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Mikä perä? Mikä lukko? Tämä ei olle alkuperäinen -67 Firebird:in perä?

 

Tämä rullaa Pontiac Firebird 400 vm 67 alla. Ollee Pontiac:in perä muttei kuitenkaan aiito 400:sen perä?

 

Perämötikässä 9783393 päällä on myös teksti D107.

Kirjojen mukaan perämötikkään pitäs olla hakattuna 9785843 alkuperäiselle 67 perälle. Muuta mitä löytyi oli koodi XG mikä tarkoittaisi lukotonta 3.36 perää vm 67 pontsossa. D107 tarkoittanee D=April, 10 on päivä ja 7 vuosi. Eli 10.4.1967....vaiko 10.4.1977?

 

Katso kuvat:

http://www.kolumbus.fi/j.saukko/

 

Jotain keskustelua ollut toisella keskusteluryhmällä:

http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=57437

Kirjoitettu

-77 perä se ei ainkaan ole,xg koodia/tuota välitystä ei edes saanut.

xg koodi löytyi 67ja 68 perästä 3.36 välitys ilman lukkoa.

ja tuo perän tuenta ei ole alkuperäinen.korvat banjon päällä?viittaisi rungollisen auton perään.

onko auto joku ex kilpuri?akseliputket omat banjo/lukko jostain muusta?

Kirjoitettu

Entä GTO:ssa, onko siinä banjon päällä korvakkeet?

Voiko olla GTO:on? Entä mikä lukko tuo voisi olla? Alkuperäinen pontson vaiko vaihdettu jostain??

 

Kirjoitettu

 

Tänään kuvasin malliksi aitoa suomi-F-bird 67:sta museokilvissä. Perässä oli samat numerot, alkuperäinen lukkoperä. Samanlaiset mikkihiiri-korvakkeet banjon päällä. Toisessa 67 f-birdissä oli merkintä B207, eli alkuvuoden valmistetta sekin perä (20.02.1967).

 

Nopesti voisi päätellä että 9783393 koodilla olevaa perää on saanut alkuvuonna valmistettuihin firebird:eihin....

 

9783393 Pontiac:in perä on laina GTO/tempest jne malleista???

 

Kun vaan jostain löytyisi kirjallisuus tms lähde että onko perä alkuperäinen vaiko lukko vaihdettu jälkikäteen.

Kirjoitettu

jopas on outoja vermeitä,kaverin 68:ssa ei kyllä noita korvia ollu.täytyypä huomenna varmistaa asia.

id numbers kirjassakaan ei ole perän tunnistamiseen muuta kuin nuo kaksi kirjainta.

rpo listaa ei varmaan autosta löytynyt?

g80-1-2 olis lukkoperä.

Kirjoitettu

Lisäys:

Sekä mun että kuvaamani kaverin auto olleet manuaaliaskilla tehtaalta lähtiessään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...