Johnny Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Mulle tyrkytetään ny kovasti lavalintua, joku osa jossain perällä sanoo että olishan tää ihan jännä vehje ja valtaosa sitten taas että pysy nyt erossa... Osaatteko tietävämmät sanoa mitä yhtäläisyyksiä näillä Camaroilla ja Firebirdeillä on, jos tuota miettis ihan varaosiksi... Vuosimalli on -86 (eli TH-laatikko on pre-87 eikä vakuuta) Koneena 305 HO (kaasarilla, mulla kun on TBI niin ei hyötyä tässäkään) Kuvissa laturi ja ilmastoinnnin kompura peilikuvana, ei taida nekään sopia... Mitä ristiin sopivia osia näissä autoissa on?
GTATL Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Mulle tyrkytetään ny kovasti lavalintua, joku osa jossain perällä sanoo että olishan tää ihan jännä vehje ja valtaosa sitten taas että pysy nyt erossa... Osaatteko tietävämmät sanoa mitä yhtäläisyyksiä näillä Camaroilla ja Firebirdeillä on, jos tuota miettis ihan varaosiksi... Vuosimalli on -86 (eli TH-laatikko on pre-87 eikä vakuuta) Koneena 305 HO (kaasarilla, mulla kun on TBI niin ei hyötyä tässäkään) Kuvissa laturi ja ilmastoinnnin kompura peilikuvana, ei taida nekään sopia... Mitä ristiin sopivia osia näissä autoissa on? Alusta saattaa kayda ristiin
IrocRocks Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Noihan saattaa tulevaisuudessa olla vaikka keräilykohteita...?
Soppa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Helpompi listata karkeasti, mitä erovaisuuksia on: - etulokarit - konepelti - keulapala - takapuskuri - takavalot - spoileri - erilainen sisusta, mutta esim penkit voi vaihtaa suoraan päittäin Muut osat on samoja molemmissa.
letkume Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Älä osta. Riippu toki hinnasta, mutta se on kuitenkin joku porilainen huijari.
Johnny Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Älä osta. Riippu toki hinnasta, mutta se on kuitenkin joku porilainen huijari. Ihan sieltä Raumalta on, mut nehän on pahempiä?
Möykkä Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 joku osa jossain perällä sanoo että olishan tää ihan jännä vehje Noo se perän osa on väärässä esim penkit voi vaihtaa suoraan päittäin Vakioletut voi lingota suoraan roskiin. Älä osta. Abaut kaiken muunkin voi luultavasti lingota suoraan roskiin. Maksaako vaivaa purkaa?
Johnny Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Joo, kyllä mä tonnin saan muutenkin käytettyä... Ei oo mokoma ees kilvissä ja kun ei oo suoraan sopivaa osaa niin paljoa niin taidan jättää väliin...
Johnny Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2012 Jeps, ja sehän on äkkiä subframeconnectorit, jakopää ja valve stem sealssit
rokzetä Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Toukokuuta, 2012 muutama vuos sitte nähty vallinkallion shellillä siisti 3 g punainen sekasikiö.edestä trans am ja takapää camaro. kaksi about 70+ herrasmiestä päräytti äänekkäällä vekottimella viereiselle mittarille. suomen kilvissä,myyntipalstoilla en tota koskaan ole havainnut.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään